שרה נתניהו הגיעה לביקור ניחומים כפול בשומרון: “התשובה הציונית היא הכפלת היישוב”

שרה נתניהו הגיעה לביקור ניחומים כפול בשומרון: “התשובה הציונית היא הכפלת היישוב”

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיעה אתמול לביקור ניחומים כפול בשומרון. “אי אפשר שלא להתפעל מהאנשים, מהאחדות מהרעות ומכל אווירת ארץ ישראל” האלמנה: “סומכים עליכם שתעזרו לנו לתת את התשובה האמיתית הרחבה בהר ברכה”. דגן: “נושא חשוב . הנחמה היא בנייה”.  

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיעה אתמול לביקור ניחומים כפול בשומרון – יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן.  בתחילה ביקרה בחוות גלעד, אצל אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי”ד – יעל שבח –  שנרצח לפני כחודש,  לאחר מכן הגיעה להר ברכה אל משפחתו של הרב איתמר בן גל הי”ד שנרצח בפיגוע דקירה לפני פחות משבוע.
הגברת נתניהו הגיעה לביקור בעקבות בקשתה של מרים בן-גל.
שרה נתניהו פנתה למרים בן גל ואמרה בהתרגשות: “בזכות פנייתך אלי זכיתי גם להגיע לאחותך לצרה, ליעל (שבח). הייתי בחוות גלעד עכשיו, התמונה של שתיכן מהעיתונות נצרבה לי בזיכרון.
ממש נגעת לי ללב. אני מעריכה אותך ואת החוזקות שלך. המציאות שנוצרה לך, אם לארבעה ילדים קטנים… זה ממש בלתי נתפס”.
והוסיפה: “אנחנו ניצבים מול אויב מאוד אכזר. עכשיו אנחנו מתחילים לראות את זה גם בכל העולם. אותו הטרור שפוגע בברלין הוא זה שפגע בבעלך. כעת ההתמודדות תהיה יום יומית. מכאן צריך להתחזק לבנות את הדברים. אבל הוא תמיד יהיה איתך.
האלמנה פנתה בבקשה לרעיית ראש הממשלה ואמרה: “אנחנו מאוד מעריכים את ראש הממשלה ואת כל מה שהוא עושה למען ארץ

שרה נתניהו הגיעה לביקור ניחומים כפול בשומרון. קרדיט תמונה: רועי חדי

ישראל.

אנחנו חושבים שהתשובה הציונית לדבר הזה היא להכפיל פה את הישוב. בתור התחלה להכפיל. אחר כך בעזרת השם להפוך לעיר. האחיזה שלנו כאן קריטית. אנחנו סומכים עליכם שגם במקרה הזה תעזרו לנו לתת את התשובה האמיתית. את ההרחבה. והבנייה בהר ברכה.
רעיית ראש הממשלה: “אנחנו אתכם. אתם אנשים חזקים וחלוצים”.
המשפחה ביקשה גם לחזק את משפחת נתניהו. האלמנה אמרה לרעיית ראש הממשלה: “כל ההכפשות האלו נגדכם. זה לא מייצג אף אחד. תהיו חזקים ראש הממשלה עושה עבודה חשובה ושומר על עם ישראל”
על כך השיבה אשת ראש הממשלה נתניהו: “זה מה שנותן לי כוח לעמוד בהכפשות האלה. שאנחנו מאמינים בשליחות שלו. שהוא שומר עלינו על כולם. על עם ישראל”.
בחוות גלעד. פנתה יעל שבח לאשת ראש הממשלה וסיפרה לה על הקושי בחיים ללא חשמל ומים סדירים.
שרה נתניהו אמרה לבסוף:  “אי אפשר שלא להתפעל מהמקום, מהנופים, מהאנשים, מהאחדות והרעות כאן. מכל אווירת ארץ ישראל. יש כאן חלוציות. כל עם ישראל תומך בכם. אנחנו אתכם. עצוב לי לבקר רק את המשפחה ולא את האנשים עצמם שאני שומעת עליהם כ”כ הרבה”.
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר לאשת ראש הממשלה: “זו משפחה אמיצה. הם מלאי אמונה עם כל הכאב. וכל השבעה חושבים לא רק על איך להתחזק אלא גם על איך לחזק את ארץ ישראל את הר ברכה ואת ההתיישבות”.
חדשות שומרון כתבה ראשית