שראל גנץ ישן הלילה ליד ביתו של שר הביטחון

שראל גנץ ישן הלילה ליד ביתו של שר הביטחון

במסגרת המאבק נגד הפקקים מהם סובלים התושבים בנימין, ישן הלילה ראש מועצת בנימין עם סגנו סמוך לביתו של שר הבטחון בראש העין. אתמול הוקם אוהל מול ביתו של שר הבטחון בני גנץ בראש העין במחאה על מצב הפקקים בבנימין, בגוש עציון ובהר חברון וביתר המעברים המרכזיים ביהודה ושומרון.

ראש המועצה ישראל גנץ שמוביל בשבועות האחרונים פעולות רחבות בנושא ישן הלילה במאהל במסגרת הדרישה מהשר בני גנץ לקדם פתרונות שיקלו על העומס. יחד איתו באהל ישן סגן ראש המועצה רפול אנגל.

בצילום שהעלה מסר ראש המועצה ישראל גנץ: “השעה 01 בלילה ואני נערך כאן לשינה. את מצוקת הפקקים יכול שר הבטחון לפתור ולפחות להקל בהחלטות שבסמכותו. כל עוד תושבים לא יכולים לצאת לעבודה, ילדים לא יכולים להגיע לבתי הספר ותושבי בנימין במצור, מקומי כאן”

יחד איתו שותפים במאבק ראש מועצת גוש עציון ויו”ר מועצת יש”ע שלמה נאמן וכן ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי.

ראשי המועצות מוחים על המצב הבלתי נסבל לדבריהם במעברים שגורם לפקקי ענק בלתי סבירים ביציאה מהיישובים לאזור המרכז ולירושלים.

ישראל גנץ. צילום: ליאת מנדל

הגדלת מכסת הפועלים הפלסטינים שעובדים בתחומי הקו הירוק העמיסה על המעברים וזהו אחד הגורמים הבולטים לפקקים הגדולים בבקרים כאשר משרד הבטחון לא העמיד מענה משלים לעומס.

במחסום חשמונאים למשל ניתן לעמוד למעלה משעה בפקק בדרך שאורכה כ-7 קילומטרים בלבד. דומה לכך המצב במחסום רנטיס ובמחסום מזמוריה במזרח גוש עציון.

בכוונת ראשי המועצות להחריף את המאבק עם שר הבטחון לא יתן מענה שבסמכותו.

חדשות בנימין כתבה ראשית תחבורה ותשתיות