שף פרטי ליום הולדת שיהפוך את האירוע למיוחד ומקורי

שף פרטי ליום הולדת שיהפוך את האירוע למיוחד ומקורי

אחד הדברים הכי חשובים (אם לא החשוב ביותר) בעת ארגון של אירוע הוא הנושא של האוכל. המוזמנים מחכים ומצפים לטעום טעמים חדשים ומקווים שתהיה להם גם חוויה קולינרית חד פעמית ומיוחדת. עניין זה מהווה שיקול רציני בבואו של מארגן האירוע לבחור את שירות הקייטרינג או ההסעדה לאירוע שלו. הוא רוצה שהאורחים ייהנו ושיהיה אירוע בלתי נשכח. אחת האפשרויות הטובות ביותר כיום היא הזמנת שף פרטי ליום הולדת שמכין על המקום את המנות שנבחרו בינו לבין מארגן האירוע ובמקרים רבים גם משתף את האורחים בהכנה. כך הם נהנים מהאוכל כשהוא חם וטרי.

מה התהליך של הזמנת שף פרטי ליום הולדת?

מי שרוצה לשקול את האפשרות של שף פרטי ליום הולדת צריך להבין את הערך המוסך שיש בהזמנה שכזאת וכך יהיה קל יותר לקבל את ההחלטה. בעת יצירת הקשר הראשונית צריך לשתף באיזה אירוע מדובר, האם זו הפתעה או שמארגן האירוע פונה בעצמו. השף יציג בפניו את האפשרויות ואת התפריטים, יספר על החוויה ועל אופן העבודה וללא ספק כשהאורחים יגיעו למקום וייראו שיש שם שף שמבשל עבורם על המקום הם יידעו שהם עומדים לחוות חוויה קולינרית חדישה ויוצאת דופן. המנות ייבחרו במשותף על ידי השף ומארגן האירוע ואפשר לסמוך על הניסיון של השף ועל ההמלצות שלו.

כשרוצים שהיום ההולדת יהיה מיוחד ומקורי

כולם מכירים את שלל אפשרויות הזמנת המשלוחים או את מנות הקייטרינג שבדרך כלל מזמינים לקראת אירוע. לעומת זאת, להגיע למקום שבו עומדים לחגוג יום הולדת ולגלות במטבח שף שמכין על המקום מנות מיוחדות ועושה שימוש בחומרי גלם ייחודיים ואיכותיים – זו הפתעה גדולה וייחודית. לא בכדי האפשרות של שף פרטי ליום הולדת הופכת להיות פופולרית ומבוקשת והמוזמנים לאירוע נחשפים לטעמים ייחודיים שהם לא יטעמו בכל הזדמנות.

שף בוטיק ניסן מוכתר מציע בישול אצלכם בבית לכבוד יום הולדת או כל אירוע שאתם מארגנים, עם ניסיון רב ורזומה עשיר של זכייה בתחרויות בישול.

עסקים עצת מומחה