עורך דין נזקי רכב

עורך דין נזקי רכב

הנושא של נזקי רכוש ורכב קשור לתחום של דיני נזיקין. פגיעה ברכושו של אדם היא פגיעה משמעותית שעלולה לגרום לירידת ערך או אפילו למצב שבו הוא לא יכול יותר לעשות שימוש ברכב או הרכוש המדובר ולכן חשוב מאד בכל מקרה כזה לקבל ייעוץ מקצועי של עורך דין נזקי רכב שיעריך את המצב ועל סמך ניסיון קודם רב שיש לו בתחום יידע לכוון להתנהלות הנכונה והמתאימה בכל מקרה ומקרה.

מתי לפנות אל עורך דין נזקי רכב?

מיד לאחר מקרה התאונה חשוב לפנות לעורך דין נזקי רכב שידע כיצד לפעול מהרגע הראשון.

עורך דין יסתייע בשמאי רכב שיאמוד את הנזקים שנגרמו ולעיתים אף יקבע אם הרכב הוא ב-“אובדן מוחלט” (total loss) או אובדן להלכה.

לאחר שעורך דין נזקי רכב יקבל את חוות הדעת, עורך הדין יפנה לחברת הביטוח או חברת ההשכרה של רכב צד ג’ (הרכב שפגע ברכב הלקוח), ובמקרה הצורך אף יגיש תביעה משפטית לבית המשפט.

המשמעות של נזקי רכב וההתמודדות איתם

יש מי שיברך על נזקים שנגרמו לרכב שלו בעוד הוא ויקיריו בריאים בגופם ובנפשם. יחד עם זאת מדובר בעוגמת נפש גדולה ובצורך מיידי לשנות את הרכב שעושים בו שימוש יומיומי ושגרתי. יתכן מאד שבגין הנזקים המדוברים יהיה מגיע לבעל הרכב פיצוי ולכן חשוב מאד לפנות אל עורך דין נזקי רכב כדי שיסייע בהבהרת המצב ומתן המלצה איך יהיה הכי כדאי לנהוג, כמו גם באילו פעולות משפטיות (אם בכלל) לנקוט.

עורך הדין ליאור פלוטניק מתמחה בתחום נזקי גוף, רכב ורכוש ומומלץ לפנות אליו כדי לקבל חוות דעת מקצועית באשר לאופן הפעולה הנכון בכל מקרה ומקרה.

משפטי עצת מומחה