שמשיה לגינה היא המתנה שלכם לעצמכם לאביב ולקיץ

שמשיה לגינה היא המתנה שלכם לעצמכם לאביב ולקיץ

הוא תיכף כבר כאן, ממש מרגישים אותו מאחורי הפינה – קיץ 2018 שלפי כל התחזיות הולך להיות לוהט במיוחד גם מבחינת הטמפרטורות וגם מבחינת המורל. כמובן שלפני הקיץ אנחנו עוד זוכים ליהנות מפסח האביבי ומעונת המעבר החמה, שיש להם מכנה משותף משמעותי ביותר – הרצון להתגונן מפני בשמש.

זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים שמשיה לגינה ויפה שעה אחת קודם. השמש הישראלית לא מרחמת על אף אחד ואם אתם רוצים לבלות בגינה המושקעת שלכם או במרפסת המפנקת, כדאי שתצטיידו בשמשיה ברמה גבוהה שתאפשר לכם לשבת בחוץ מבלי “להיצלות” בשמש. מעבר לכך שזה מסוכן, זה פשוט לא כיף. אז אתם מוזמנים לפתור את הבעיה הזו ממש בקלות.

שמשיה לגינה מתחלקת לכמה סוגים עיקריים

לפני שאתם רוכשים פתרון הצללה לגינה או למרפסת, כדאי שתכירו את הסוגים השונים כדי שתגיעו למעמד הרכישה מלאי ידע ובטוחים בעצמכם ותוכלו לקנות את השמשיה שהכי מתאימה לכם. יש לזכור שלכל אחד מרפסת או גינה בגודל שונה ולכן לא תמיד אותו מוצר מתאים לכולם. בנוסף, משפחות שמעדיפות את הבילוי מחוץ לבית צריכות להתעדכן בפתרונות שיגנו עליהן מהשמש בחוץ וזאת בניגוד למי שמעדיף לבלות את האביב והקיץ בפרטיות של המרפסת הביתית שלו, עם אבטיח קר וכוס משקה צונן.

שמשיה לגינה בצורה פשוטה, מזכירה מטריה גדולה. היא נתמכת בעמוד דק שבדרך כלל מקובע לאדמה, ואליו מחובר בד בצורת מטריה או פטריה המגן על מי שיושב מתחתיו מפני השמש. סוג נוסף של שמשיות הן הגזיבו – שמשיה עם עמודים ופריסת בד היוצרת צורה של ביתן קטן שגם הוא משמש מקום מחסה מפני השמש.

כמה עולה שמשיה לגינה?

המחיר של שמשיה לגינה מושפע מכמה גורמים ובראש ובראשונה הגודל שלהן. שמשיות גדולות יותר יעלו יותר מקטנות ופשוטות יחסית, משום שהתועלת שמפיקים מהן גבוהה יותר והן מתאימות לכיסוי שטח נרחב. עוד אלמנט המשפיע על המחיר הוא מידת השכלול של השמשייה והעמוד אליה היא מחוברת. שמשיות זולות בדרך כלל כוללות עמודים פשוטים שאמנם מגנים מפני השמש אך השימוש בהם אינו אידיאלי לגמרי. לשמשיות יקרות יותר יש עמודים ארוכים ומתכווננים, המספקים פתרון מודולארי וניתן להציב אותם בהתאם לתזוזת אור השמש ומידת הנוחות הרצויה.

תמונה באדיבות: pixabay

סוג נוסף של שמשיות הן רשתות הצללה לגינה, לים ולכל חלל בו יש צורך בהצללה והגנה. גם במקרה זה המחיר יושפע באופן ישיר מגודל המוצר. רשת הצללה קטנה המיועדת לשימוש של משפחה של 4, תעלה יותר מרשת הצללה גדולה המיועדת להגנה של שטח גדול יחסית ומספר אנשים גבוה. לים ישנן שמשיות ייעודיות משום שהוא מקום מאתגר יחסית החול בו מהווה משטח לא יציב וקשה לקבע בו עמודים מסוגים שונים.

Uncategorized צרכנות