שלושה ימים של מוזיקה יהודית עולמית: פסיטבל עלמא בשומרון יוצא לדרך

שלושה ימים של מוזיקה יהודית עולמית: פסיטבל עלמא בשומרון יוצא לדרך

מועצה אזורית שומרון תקיים השבוע יחד עם משרד התרבות והספורט את ‘פסטיבל עלמא למוזיקה יהודית עולמית’. הפסטיבל ייערך במשך שלושה ימים ובמסגרתו יופיעו זמרים ואומנים שונים בהם רמי קלינשטיין, בניה ברבי נאור כרמי עם הלב והמעיין, ועוד. רוב האירועים נערכים ללא תשלום, למעט המופע המרכזי שייערך בישוב רבבה. אש מועצת שומרון יוסי דגן: “בואו להנות עם כל המשפחה בשומרון מפסטיבל קסום ומעשיר!”

הפסטיבל יתחיל ביום רביעי הקרוב באלון מורה בהופעה של ‘צליל איתן, מופע אינסטרומנטלי עכשווי, איכותי ומעורר השראה, הלוקח את הצופים למסע מוזיקלי, ולאחר מכן תתקיים הופעה של ההרכב המוזיקלי ‘הניגון הירושלמי’.

בשבוע הבא יוכלו להנות המבקרים מדוכני מזון ומכירה שחקני רחוב ומהופעה של ההרכב המוזיקלי ‘אנסמבל עלוואן
ברחוב הפסטיבל בישוב רבבה. ולאחר מכן יחל המופע המרכזי שבו נאור כרמי ולהקתו הלב והמעיין יארחו את הזמרים רמי קליינשטיין ובניה ברבי.

הפסטיבל יימשך בישוב מבוא דותן שבצפון השומרון הופעה של ההרכב המזוקילי ‘אנסמבל יעלה’. בנוסף, תתקיים בישוב עינב הופעה של המלחין והמוזיקאי אלדד ציטרין שמארח את אומן כלי ההקשה דוד דיגמי. ההופעות פתוחות לכלל הציבור הרחב ובמועצה נערכים להגעה של אלפי אנשים מכל רחבי הארץ לאירועים השונים.

“אנו שמחים לפתוח את פסטיבל המוזיקה היהודית העולמית עלמא” אומר ראש מועצת שומרון יוסי דגן. “לאחר כמה שנים שקיימנו בשומרון את פסטיבל הכליזמרים אנו פותחים לראשונה פסטיבל חדש, תוצרת השומרון, שיקדם את מוזיקה יהודית עולמית. זכינו שבפסטיבל ישתתפו זמרים מהשורה הראשונה לצד אומנים שונים שמביאים סגנונות רבים ומגוונים. אני מזמין הציבור הרחב לבוא ולקחת חלק באירועים השונים ולהנות ממוזיקה יהודית טובה ועכשווית באווירת השומרון המיוחדת” הוסיף דגן.

הפסטיבל נערך כחלק מרצף אירועי תרבות שמקדמת מועצה אזורית שומרון במהלך הקיץ. במסגרת אירועי הקיץ מתקיימים מופעים רבים של מיטב האמנים בארץ, ביניהם: המופע של רביבו, ריטה, התקווה 6, חנן בן ארי, שי צברי, נאור כרמי ועוד להקות ואמנים רבים לאורך כל הקיץ. כמו כן, הושק לאחרונה פסטיבל קולנוע שומרון ‘תמוז’ שמטרתו לקדם את התרבות והקולנוע בשומרון. במהלך האירוע המרכזי של הפסטיבל התקיים קוקטייל פתיחה חגיגי, הקרנה של הסרט תמונת ניצחון, הענקת פרסים לבמאי הסרטים הנבחרים ובהנחייתו של הסטנדאפיסט שלום אסייג.

חדשות שומרון חינוך ותרבות כתבה ראשית