שלומית קריגמן שנדקרה בבית חורון מתה מפצעיה

שלומית קריגמן שנדקרה בבית חורון מתה מפצעיה

קריגמן בת ה-24 תושבת שדמות מחולה ששרתה כקומונרית בבית חורון הגיעה במצב אנוש להדסה הר הצופים ונפטרה הבוקר מפצעיה. הלווייתה תיערך בשעה 13.00 בהר המנוחות בירושלים.


עוד יום קשה באינתיפדה הנוכחית עם היוודע דבר מותה של שלומית קריגמן. קריגמן בת ה-24 תושבת שדמות מחולה שרתה כקומונרית בבית חורון שבמטה בנימין ואמש נדקרה ע”י מחבל פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש ונפטרה הבוקר מפצעיה. אמש חדרו 2 מחבלים לישוב בית חורון וניסו להיכנס למכולת בישוב בעל המכולת הדף אותם אך הם פגשו בשלומית קריגמן ז”ל ובאשה נוספת כבת 58 ודקרו את שתיהן, שלומית כאמור פונתה במצב אנוש ונפטרה מפצעיה, מצבה של הפצועה השנייה השתפר הבוקר.

שלומית קריגמן זל צילום מדף הפייסבוק
שלומית קריגמן זל צילום מדף הפייסבוק

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי “למרות מאמצי הצוות הרפואי והניסיונות לייצב את מצבה, נאלצו לקבוע הבוקר את מותה, אנו משתתפים בצער המשפחה”.

מזכירות בית חורון פרסמה הודעה לפיה: “משפחת בית חורון מודיעה בצער רב על פטירתה של שלומית קריגמן שנרצחה בידי בני עוולה. שלומית הייתה אהובה ומוכרת, את תקופת השירות הלאומי שלה, היא עשתה כקומונרית סניף בני עקיבא בית חורון. בשנה האחרונה התגוררה שלומית בבית סבה וסבתה שבישוב, בית משפחת קריגמן”.

קריגמן ז”ל תובא למנוחות בשעעה 13:00 בצהרים בהר המנוחות שבירושלים.

חדשות בנימין