ארגון השמאל V15 בשבילי יהודה ושומרון

ארגון השמאל V15 בשבילי יהודה ושומרון

אירוח בתוך היישוב, סיור בחווה החקלאית, הדרכה בסמוך למיזמי הבנייה החדשים וגם מפגשים עם פלסטינים ותושבי אפרת, הנהלת ארגון V15 ביקרה באפרת, ראש המועצה עו”ד עודד רביבי שיזם את המפגש “את השיח על עתידנו אנחנו חייבים לנהל עם מי שלא מסכים איתנו”. הנהלת תנועת השמאל V15 הזכורה מהבחירות לכנסת האחרונה הגיעה  למועצה המקומית אפרת הנמצאת ביהודה ושומרון, חברי ההנהלה נפגשו לשיחה עם ראש המועצה עו”ד עודד רביבי ושמעו ממנו על ההיסטוריה של המועצה, על הנתונים של המועצה כיום וגם זכו לבקר במיזמי הבנייה החדשים באפרת.בפתח היום אמרו האורחים כי “אנחנו מאמינים בשתי מדינות לשני עמים אך הפעם באנו לראות, לשמוע וללמוד”.

ארגון השמאל v15 עם רביבי.צילום דוברות אפרת
ארגון השמאל v15 עם רביבי.צילום דוברות אפרת

לאחר סיור ברחבי המועצה נפגשו האורחים והמארחים עם תושבים פלסטינים מהכפרים הסובבים את אפרת, “אנחנו בעד שלום. לא רוצים בלגן. רוצים לעבוד בשקט. בישראל הדמוקרטיה כלאה נשיא וראש ממשלה שסרחו, אצלנו ברשות, הנשיא שם את הדמוקרטיה בכלא. אנחנו רוצים מדינה אחת” אמרו התושבים הפלסטינים.

רביבי אמר כי הנהלת הארגון אמרה לאחר המפגש עם התושבים מאפרת כי הם היו מופתעים מאוד מהדו קיום השורר באזור “לא ספרתי כמה פעמים הם השתמשו במילה הפתעה/מופתעים ודומיהם. בסוף השיחה הקרנו סרט שהכינו בנות מגמת קולנוע או”ת אוריה. סרט של דקה וחצי שנאסר להפצה ע”י השב”כ אך עוצמתי ברמות שלא ניתן לתאר. אני פועל להסרת האיסור של השב”כ כי מגיע לבנות שסרט זה יופץ והשאלות שהוא מעלה יופצו.אני שב ואומר את השיח על עתידנו אנו חייבים לנהל עם אלה שלא מסכימים איתנו. אין ברירה אחרת”.

 

חדשות שומרון