שלוחה חדשה למתנ”ס בנימין ביישוב אדם

שלוחה חדשה למתנ”ס בנימין ביישוב אדם

מועצה איזורית בנימין מרחיבה את שירותי התרבות ליישובים והערב חנכה שלוחת מתנ”ס חדשה ביישוב אדם. ראש המועצה ישראל גנץ: “מנגישים לתושבי בנימין תרבות מגוונת לכל הגילים”

מועצת בנימין חנכה מתחם מחודש ביישוב אדם שישמש כשלוחת מתנ”ס בנימין ביישוב. ראש המועצה ישראל גנץ אומר כי מועצת בנימין משקיעה במודל שמקיים יישובים גדולים עם אוכלוסיה מגוונת מכל הקשת הישראלית “זו עוצמה של ההתיישבות ואנחנו מתקדמים כל הזמן במתן מענה לסגנון רחב של אוכלוסיות ולמבנים קהילתיים שונים. אנו גאים על כך ואני חושב שזהו אתגר התיישבותי מהמדרגה הראשונה”.

המקום החדש יהווה מוקד של ארועי תרבות, פנאי, קהילה ספורט וחוגים לאלפי תושבי היישוב אדם. היישוב אדם הוא הגדול ביותר במועצת בנימין ולמעשה היישוב הגדול ביהודה ושומרון שאינו מועצה מקומית.

המבנה החדיש ישמש את אלפי תושבי אדם לאירועי קהילה, חוגים, תרבות וספורט. ראש המועצה ישראל גנץ אמר בטקס החגיגי: “הצבנו יעד לשפר את שירותי התרבות והקהילה ביישוב אדם ובכלל. חנוכת מבנה שלוחת המתנ”ס ביישוב יאפשר לתושבים לצרוך תרבות רלוונטית אליהם וקרובה לבית. כל שכבות הגיל באדם יוכלו להנות ממרכז התרבות הזה. זה מצטרף למהלך הכללי בו אנו נותנים דגש לעליית קומה בתחומי החינוך והתרבות. תושבי בנימין כבר מרגישים זאת בארועי תרבות איכותיים קרוב לבית וזה יילך ויתגבר”.

באירוע נהנו מאות מתושבי אדם מהפנינג מתנפחים והפעלות לילדים ונציגי היישוב, המועצה והמתנ”ס בירכו את התושבים.

בטקס החנוכה השתתפה גם ח”כ אורלי לוי מהליכוד: “אני מברכת את מועצת בנימין על הקמת שלוחת התרבות כאן. זהו בית ועוגן לילדים ומקור נחת להורים ולמשפחה. אני מאחלת שהמקום הזה יהיה שוקק חיים ויהיה סיפור הצלחה ומודל לשאר היישובים הגדולים במדינה”.

יו”ר היישוב יוסי בוקריס אומר כי “עם מבנה מתנ”ס משמעותי ומערכת מקצועית שתפעיל אותו, תושבי אדם זוכים לשדרוג שכה מגיע להם עם שלל אפשרות לפיתוח תחומי החברה והקהילה לכל מגוון ציבור התושבים ביישוב. כל זה לא היה קורה אלמלא שיתוף הפעולה עם המועצה והעומד בראשה ואנו מודים על ההשקעה והשותפות.”

ראובן וולף, חבר מליאת המועצה נציג היישוב אדם אמר בטקס: “ההון האנושי של תושבי אדם הוא מהטובים שיש ואנחנו שמחים על השקעת המועצה והיישוב בפעולות שיגבירו את שביעות הרצון של התושבים מהמגורים כאן. המבנה הנוכחי הוא שלב בדרך למבנה הקבע שיקום ביישוב עבור מתנ”ס גדול עוד יותר. כפי ששמענו מראש המועצה, אני מקווה שבטווח הלא רחוק נוכל לראות גם בהתקדמויות משמעותיות בתחומי פיתוח הכבישים באזור, כך שאדם תתפתח לפנינת החן של ההתיישבות בבנימין”

חברה וקהילה חדשות בנימין כתבה ראשית ספורט