שירותי הדברה גם לסובלים מחולדות ו/או עכברים בחצר הבית או בגינה 

שירותי הדברה גם לסובלים מחולדות ו/או עכברים בחצר הבית או בגינה 

כיום, מדביר מקצועי משתמש במלכודות ידידותיים לסביבה שאינם עשויים מרעלים העלולים לפגוע בסביבתנו. בנוסף לכך גם הדברת טרמיטים או כל סוגי מזיקים כולל לכידת עכברים וחולדות חייבים להיעשות רק על ידי מדבירים מקצועיים, מהימנים ועתירי ניסיון. תחום ההדברה הוא תחום משמעותי מאוד שלא עוסק רק בהרחקת מזיקים ובמיגורם, אלא בעיקר בשימוש בחומרי הדברה רעילים ומסוכנים. אמנם בימינו- רוב חברות ההדברה כמו גם רוב רובם של המדבירים העצמאיים נוהגים להשתדל להשתמש ככל הניתן בחומרים ידידותיים לסביבה ובחומרי הדברה ירוקים. עם זאת, גם שימוש בחומרים אלו באופן תדיר או לא מבוקר- אסור שיתרחש ללא פיקוח או סמכות משמעותית של חברת הדברה מורשית ומוסמכת. רק בחברה זו מצויים האנשים היודעים בדיוק באיזה חומר להשתמש, באיזו כמות, לכמה זמן וכדומה.

הדברת פשפש המיטה או כל הדברת מזיקים חייבת להיות מותאמת ביותר לפי סוג המזיק (לפעמים אפילו שני סוגים של מקקים יקבלו חומר מיגור והדברה שונה…), כמובן על פי תנאי השטח שבו מצוי בעל החיים הלא רצוי- האם מדובר בבית פרטי או בדירה בבניין מגורים? בנוסף, חשוב להתאים את סוג ההדברה לפי עניין המגורים בבית- אם מדובר בבית מאוכלס הרי שיש להקפיד ולהיזהר בשימוש עם חומרי ההדברה- שכן חלקם מסוכנים מאוד בהיותם בקרבת בני אדם, לעומת זאת כאשר מדובר בבית ריק מיושביו- לעתים פעולת ההדברה תהיה שונה באופן מהותי.

ובאופן שונה מקוטל יתושים אפשר לומר שצריך שנשים לב, רבים לא מבחינים בכך שרוב פעולות השונות של הדברה נעשות בעיקר כאשר בעלי החיים יוצאים ממחבואם- לרוב בעונת האביב. מתוך בורות הביוב והמחילות מתחילים לצוץ כל המזיקים ודווקא אז חברות ההדברה עמוסות בעבודה….לכן, אנחנו ממליצים תמיד על מנת להימנע מלחץ להקדים ולהזמין את אנשי צוות ההדברה עוד בטרם עת. כך תהיו מוגנים מפני אותם מזיקים. בנוסף, מדביר מקצועי ומוסמך- לא ימגר את בעיית המזיקים שלכם וידביר אותה רק באופן נקודתי ומקומי, תפקידו העיקרי יהיה למצוא את מקור הבעיה ולמצוא פתרון ראוי גם לזיהוי מקור שורש המגורים של אותם בעלי חיים מזיקים. רק על ידי מיגור התופעה מהשורש- לא תזדקקו להזמין את המדביר שוב ושוב…לכן, תמיד כדאי להתייעץ עם צוות מומחה ומוסמך.

 

המאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

Uncategorized