שחזור מידע – למי זה מתאים?

שחזור מידע – למי זה מתאים?

בכול הנגע לנושא של שמירה על נתונים בכל המכשירים שלנו – מדובר על תחום שנחשב  חשוב מאוד והוא מדבר על שמירת נתונים שנמצאים במחשב הנייד עד הלפטופ או המחשב הנייח, מדובר על נתונים שנמצאים על גבי מערכות מידע ממוחשבות, וכמובן על גבי סמארטפונים ושאר מערכות ממוחשבות.

מידע כזה יכול להיות אישי ומקצועי ובכל מקרה, אם הוא חשוב כדאי לגבות אותו לעיתים גם נצטרך לשחזר מידע עבור חקירה או כל מטרה אחרת ולהוציא מידע ממכשירים של אנשים אחרים. אבל לפעמים כל הגיבוי שבעולם אינו עוזר במידה וישנה תקלה חמורה החל מבעיות בשליפת מידע ממכשירים עד מקרים של אבדן נתונים, גיבוי שלא התבצע, במקרים של אבדן מכשירים ובשאר מקרים מצערים שיכולים לחבל מאד בהתנהלות שלנו.

גן מידע אשר נמצא אצלנו במכשירים יכול לאבד. זה יכול לקרות בלא מעט מקרים החל מנפילה של נייד לאסלה עד למקרים של חבלה בזדון או של וירוס זדוני שתקף מחשבים או במקרים של קלקול ותקלות במכשיר כלשהו כמו נפילה של שרתים או קצר שהוביל לכיבוי טוטאלי של המחשב. אבדן של מידע יכול לקרות במערכות לא נכונות או חוסר גיבוי של מידע חשוב ושאר תקלות אחרות.

אז כיצד נעשה שחזור מידע ומי זקוק לשירות הזה?

פעולה כזאת נעשה בדרך כלל על ידי מומחים שיש להם מעבדה לשחזור מידע ואת כל הכלים הדרושים לביצוע הפעולה. המומחים פועלים באמצעות כל הכלים שיש ברשותם והטכנולוגיות המתקדמות כדי לנסות לשחזר את המידע מהמחשבים, או מהטלפונים הניידים ובעצם מכל מקום אחר ממנו יש להוציא תכנים ונונים, המומחים פועלים בד בבד להשיב נתונים שאבדו.

מומחים בשחזור מידע ושחזור דיסק קשיח יכולים לקחת את המכשירים שהתקלקלו או את אלה שצריך לשלוף מהם מידע ולנסות לתקן אותם או למצוא נתונים חשובים מתוך המכשיר.

המומחים יוכלו לחפש תכנים כמו סרטונים או תמונות הקלטות ורשימות מתוך שרתים מרוחקים ולעשות זאת באמצעות סקירה ממוחשבת חכמה.

כיום יש מגוון רחב של מעבדות שמבצעות את השירות ועליכם לבחור את המעבדה הטובה ביותר שתדאג לספק לכם את כל השירותים תחת קורת גג, החל מאבחון וייעוץ ראשוני עד סקירה של הנתונים ובדיקה ראשונית ולבסוף ביצוע שחזור מידע באמצעות טכנולוגיות מתקדמות והחזרה של כמה שיותר נתונים שאבדו או שצריך לאתר ושליחתם על ידי קובץ מוצפן ללקוח.

אז מי זקוק זה שחזור מידע?

לשירות הזה יזדקק כל אחד שצריך לשחזר נתונים החל מחוקר המשטרה עד לאדם שאיבד הודעות חשובות או תמונות וכל מידע שחשוב לו. שירות כזה מתאים לאדם הפרטי עד למוסדות וארגונים שאיבדו נתונים כמו גם חברות משרדים בתי עסק סטודנטים וכל אדם שרוצה לשחזר מידע. אז זה הזמן לבחור את המומחים שיכולים לעזור לכם הפעולה החשובה הזאת על הצד הטוב ביותר.

 

צרכנות