טבעות אירוסין – כמה זה עולה וכיצד בוחרים?

טבעות אירוסין – כמה זה עולה וכיצד בוחרים?

אחד הסמלים הגדולים לאהבה הן טבעות אירוסין. מי שרוצה להתחייב לאהובתו (או לאהוב שלו) בוחר טבעת אירוסין מתאימה ומעניק את הטבעת הנבחרת לארוסה שלו. את הצעת הנישואין עם הטבעת ביד מבצעים בדרך כלל בטקס חגיגי או במפגש אינטימי או אפילו בספונטניות ששני בני הזוג מבלים יחדיו.

אבל כדי שהטבעת תרשים ותהווה נכס משפחתי למשך דורות – חשוב לבחור טבעת אירוסין איכותית נוצצת יוקרתית ומרשימה וכזאת שיש לה ערך רב. אבל כמה יעלה לכם התכשיט הפופולארי הזה שהופך למזכרת בלתי נשכחת? הנה כמה פרטים על מחיר של טבעת אירוסין:

בכל הנוגע למחירים של טבעות אירוסין חשוב להבין כי המחיר משתנה והוא תלוי בכל האלמנטים שנמצאים על הטבעת. לדוגמא: המחיר יעלה כשהטבעת תהיה עשויה זהב לבן או זהב צהוב והוא ישתנה ככל שהיהלום שנמצא על הטבעת יהיה איכותי יותר.

כמות הזהב והמשקל של הטבעת גם הם משפיעים על המחיר כמו גם המפרט של היהלום שנוגע לברק שלו, לשקיפות ולצלילות לצבע היהלום, לעיבוד של היהלום כמו גם לשאר אלמנטים חשובים.

בנוסף למחיר יש אלמנטים שונים שכדאי להתייחס אליהם כאשר בוחרים טבעת אירוסין:

יש לשים לב שהטבעת מעוצבת בצורה שתתאים לסגנון האישי של הארוסה.  כדאי לקבל השראה כדאי להציץ אל תיבת התכשיטים שלה ולבדוק איזה סגנון של תכשיטים היא אוהבת. התאימו את הטבעת לאופי ולחיצוניות של הארוסה.

טרנדיות ואופנה עם הם חלק מהבחירה, לכן יש לבצע התאמה לאופנת התכשיטים שטרנדית כיום, כמו למשל בחירת טבעת אירוסין מזהב לבן שנחשבת הרבה יותר פופולרית בעשורים האחרונים . היהלומים לעומת זאת יכולים להיות צבעוניים ויותר מיהלום אחד, כמו למשל יהלומים כחולים צהובים וורודים ושאר צבעי יהלום שהפכו כה טרנדיים ונכונים בשנים האחרונות.

כשאתם בוחרים טבעת עמדו בתקציב שלכם ונסו לא לחרוג ממנו כי הרי אתם מתחילים את החיים יחדיו ואתם רוצים שיהיה לכם כסף גם לחתונה, גם לירח דבש ולנסיעה לחול ולפתיחה של חיים יחדיו. לכן כדאי לנסות להוזיל עלויות על ידי בחירה תכשיטים אונליין.

טבעות אירוסין באינטרנט אפשר להזמין במחירים הרבה יותר משתלמים משום שלמוכר לא קיימות הוצאות תפעול של חנויות פיזיות.

בחרו את הטבעת המתאימה והתאימו אותה למידות האצבע של הארוסה בהתאם לטבלת מידות שצריכה להיות בכל חנות תכשיטים באינטרנט.

הזמינו את הטבעת במשלוח מהיר פרנקו אורו תכשיטים כך שתוכלו הציע נישואים כשיש לכם פריט נוצץ ויפה ביד. כך גדלים הסיכויים שהארוסה שלכם תגיד כן ותהנה מטבעת בדיוק כמו שעליה היא תמיד חלמה.

צרכנות