שומרים על השומרים: ציוד חם לחורף הוענק למתנדבי השומר יו”ש

שומרים על השומרים: ציוד חם לחורף הוענק למתנדבי השומר יו”ש

מתנדבי השומר יו”ש מגיעים בקיץ ובחורף, בכל מזג אוויר, להתנדב במסגרת הארגון בשמירה ובסיוע לחקלאים בפעילותם בחוות החקלאיות הפורסות ברחבי יו”ש: “מחמם לנו את הלב לראות את החבר’ה האיכותיים האלה איתנו בשטח”

בימים אלו שקר וגשום בחוץ דאגו בארגון השומר יו”ש לצייד את מאות המתנדבים בחוות החקלאיות בלבוש ראוי וחילקו מאות קפוצ’ונים, פליזים וחרמוניות עליהם סמל השומר יו”ש, על מנת לוודא שיהיו מוגנים מהרוחות והקור.

החוות החקלאיות הפורסות ברחבי יהודה ושומרון מתמודדות עם אתגרים מורכבים וניסיונות להחליש את אחיזתם בשטח, אדמות המדינה שעליהן הן שומרות. מתנדבי השומר יו”ש מגיעים בקיץ ובחורף, בכל מזג אוויר, להתנדב במסגרת הארגון בשמירה ובסיוע לחקלאים בפעילותם החשובה. מוקדי הפעילות של השומר יו”ש פרוסים בכל השטח שבין עפולה לבאר שבע. מצפון השומרון ועד דרום הר חברון, בבקעה ובהר.

מנכ”ל השומר יו”ש אביחי סויסה: “בתמיכה של קרן נחלת עצמאות המסייעת לחקלאים ולארגונים רבים לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון, ארגנו לבוש חם והולם לכל הצעירים והצעירות הנהדרים שבאים בכל מזג אוויר לתת יד ולסייע לחקלאים. אין דבר שיותר מחמם לנו את הלב מלראות את החבר’ה האיכותיים האלה איתנו בשטח והמעט שאנחנו יכולים לעשות הוא לדאוג שיהיה להם חם לא פחות”.

ביטחוני