מתי נזדקק לעורך דין לשון הרע?

מתי נזדקק לעורך דין לשון הרע?

לשון הרע הוא מושג מעט חמקמק כאשר מדובר בחוק בישראל, משום שאנו חיים במדינה דמוקרטית שמותר להביע בה דעה בכל נושא ובכל תחום. כניסת הרשתות החברתיות לחיינו הובילה לכך שיותר אנשים יכולים להביע את הדעות שלהם בפומבי ולעשות זאת תוך יצירת הדים ותהודה בכל מקום בארץ או בעולם.

גם חופש העיתונות ושאר חוקים ותקנות שמביאה עמה מדינה דמוקרטית מובילים לכך שיותר אנשים יכולים להתבטא בחופשיות, להביע את דעתם, לדווח על עוולות או לפרסם סרטונים, פוסטים, תמונות וכל דבר אחר. את הפרסומים אפשר להפיץ בקלות במגוון רחב של מדיות  החל מאמצעות עיתונות כתובה עד המדיה דיגיטלית.

אבל מה קורה כאשר אתם נפגעים מלשון הרע והפצה של תכנים שהכפישו אותכם או במידה ואתם מואשמים כי כאלה שהוציאו דיבה או הפיצו דברי לשון הרע?

במקרה כזה חשוב שיהיה לצידכם עורך דין לשון הרע מומחה בתחום שיוכל לספק לכם את כל הייצוג או ההגנה הדרושים במקרה כזה או אחר.

מה איעשה עבורכם עורך דין לשון הרע?

בתחילה חשוב להבין שמדובר באיש מקצוע שמכיר את נושא החוק והמשפט ובקיא בתחום של לשון הרע בצורה מדויקת. בחרו איש מקצוע שיוכל לעזור להבין מתי האשמה נכונה או לא נכונה, כזה שיעזור לכם להוכיח כי נגרם לכם לשון הרע ונזק בעקבות פרסומים. מהצד השני של המתרס יש לבחור בעו”ד שיוכל להוציא אותכם ממצב שבו אתם מואשמים בעבירה כזאת או אחרת ומוגשת נגדכם תביעת לשון הרע.

אם אתם צריכים ייצוג או הגנה חשוב לפנות אל עורך דין מסוג זה ולבדוק כיצד יכול לסייע לכם. עורך דין לשון הרע הוא איש מקצוע שאתם חייבים שיהיה לצידכם בכל סיטואציה כזאת או אחרת לכן יש לבחור את הטוב ביותר במקרים שאתם רוצים לתבוע על לשון הרע או במידה ואתם נתבעים על עבירה שכזאת.

בחרו את איש המקצוע הטוב ביותר, המנוסה ביותר וכזה שיש לו את כל הידע והניסיון כדי לאפשר לכם מקסימום הגנה או ייצוג.

עו”ד שלומי וינברג הוא עורך דין לשון הרע שיכול לספק מגוון רחב של שירותים החל מייצוג נבחרי ציבור או עובדי ציבור בתביעת לשון הרע כמו גם ייצוג תאגידים וחברות. בחרו את מי שמומחה בתביעות לשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות, שימו לב כי המשרד מציע מגוון שירותים החל מייעוץ עד ייצוג בבית המשפט, עד ייצוג של אנשי עסקים בתביעות לשון הרע, ייצוג כלי תקשורת או עיתונאים ושדרנים במידה וזה המקרה, וודאו כי עורך הדין מומחה בהשגת הסכמי פשרה ויש לו הצלחות בתיקים שבהם עסק. כך תוכלו למצוא את איש המקצוע הטוב ביותר ולצאת מהסיטואציה שידכם על העליונה.

 

 

צרכנות