שוטרת ליום אחד

שוטרת ליום אחד

בצד המאבק בפשיעה משטרת ישראל פועלת כל השנה בפעילויות ערכיות וחינוכיות למען ובשיתוף עם הקהילה וגם מגשימה חלומות במסגרת חיזוק הקשר עם הקהילה באזור השומרון, נודע לשוטרת הקהילתית רס”ר חן מעודה על חלומה של ילדה בת 6 מאחד הישובים בשומרון להפוך לשוטרת ליום אחד.

שוטרי מרחב שומרון נרתמו להגשים את חלומה של הילדה הסובלות מבעיות בריאותיות והיום הפתיעו אותה בבייתה עם “ניידת המשאלות” של משטרת ישראל שהותאמה במיוחד לפעילויות עבור ילדים הסובלים מבעיות בריאותיות ומוגבלויות שונות, וזאת על מנת לשמח אותם.

הילדה התרגשה מאוד, עלתה לניידת המשאלות יחד עם אחיה בן ה-7, עם עלייתם לניידת העניקו להם השוטרים מדי שוטר, כובע משטרתי ותעודת שוטר.

במהלך הפעילות הילדים ערכו סיור בניידת, בהגעתם למרחב נערכה להם קבלת פנים מרגשת בליווי תזמורת משטרת ישראל, נפגשו עם פרש משטרתי, ראו כיצד פועל הרובוט המשטרתי המסייע לחבלן בנטרול חפצים חשודים, הכירו את ניידת הקרקל המשמשת את השוטרים הפועלים ביהודה ושומרון, נחשפו לעבודת חוקרי הזיהוי הפליל ובסיום צפו בסרטון תדמית על המשטרה.

שוטרת ליום אחד. צילום: משטרת ישראל

השוטרת רס”ר חן מעודה שליוותה את הילדה במהלך היום אמרה: “פגשתי לראשונה את הילדה לפני חודש והכרתי ילדה מיוחדת במינה מלאת אושר ואנרגיות, המפגש שלי איתה היה מעורר השראה. התרגשתי מאוד ושמחתי לבלות איתה ביחד עם חבריי השוטרים במרחב שומרון. החיוך על פניה במהלך היום היה שווה לי הכל”.

השוטרים שליוו אותה אמרו “אנו שמחים ומודים על הזכות שהייתה לנו להיות במחיצתה של הילדה ליום אחד, להגשים את חלומה, להעניק לה חוויה מעשירה ולשמח אותה, מאחלים לה הרבה בריאות ורפואה שלמה במהרה”.

חדשות אריאל כתבה ראשית