יום חילופי השלטון: בני נוער מאריאל ביקרו בכנסת

יום חילופי השלטון: בני נוער מאריאל ביקרו בכנסת

יום חילופי שלטון בין נוער אריאל למנהלי העירייה הינו מסורת ארוכת שנים. לרגל שנת ה-40 לאריאל המסורת הפכה לחגיגה דמוקרטית כשהמנהלים ובני הנוער נסעו להכיר את השלטון המרכזי במשכן הכנסת

“שבוע הנוער” באריאל נפתח אתמול בחגיגיות רבה. בעירייה ישנה מסורת שיומו הראשון של שבוע הנוער הוא יום חילופי שלטון בו נציגי הנוער תופסים את מקומם של ראש העיר ומנהלי האגפים וללמוד על עבודתם מקרוב.

נוער אריאל, עם ח”כ יואב קיש באולם הועדות. צילום באדיבות עיריית אריאל
השנה לרגל חגיגות 40 לאריאל, הוחלט לגוון את המסורת ובמקום לקיים את החילופים הרגילים במסדרונות העירייה- המנהלים ובני הנוער נסעו יחד ללמוד על הנהגת המדינה בכנסת ועל ההבדלים שבין השלטון המוניציפאלי לשלטון המרכזי.
בבוקר יצאו לירושלים 21 חברי “פרלמנט הנוער” בכיתות ח’- י”ב לצד 20 ממנהלי העירייה.
המפגש הראשון בחדר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח”כ ויו”ר הוועדה יואב קיש שסיפר לבני הנוער על המשבר הקואליציוני, חוק הגיוס, העברת השגרירות והציג את הסיבות שגרמו לו לעבור לזירה הפוליטית.
לאחר מכן התקיים סיור במשכן במסגרתו ביקרו בחדר ועדת הכנסת, מליאת הכנסת בה התקיימו נאומים סוערים וקינחו בניתוח הציורים המפורסמים באולם שאגאל.
ראש העיר אריאל, אלי שבירו סיכם את היום: “יום הכרת השלטון חשוב לנו בשל החיבור והקשר של העירייה לנוער שהם העתיד של העיר. שנה חגיגית זו בה אנו מציינים 40 לאריאל ו-70 לישראל היא הזדמנות מצויינת לעלות יחד לירושלים, שאריאל היא אחת משמותיה, וללמוד על בית המחוקקים שמשפיע על החיים של כולנו”.
יומו הראשון של שבוע הנוער, בסימן 40 לאריאל. צילום באדיבות עיריית אריאל
חדשות אריאל כתבה ראשית