רכשו את כל הידע הנחוץ לפני פתיחת עסק

רכשו את כל הידע הנחוץ לפני פתיחת עסק

אנשים רבים שואפים להקים עסק משלהם, אבל להצליח בשוק המסחרי קל יותר לומר מאשר לעשות. פתיחת חברה על ידי אנשים חסרי ניסיון שאינם מכירים את הדרישות החוקיות שהחברה צריכה לעמוד בהן, חשופים במיוחד לכישלון. עם זאת, בעלי עסקים רבים קופצים לשוק התחרותי מבלי לבצע מספיק מחקר בכל הנוגע להיבטים במשפטיים שקובע החוק בנוגע לתהליך פתיחת חברה. אל תפתחו עסק מבלי להכין את עצמכם תחילה. תלמדו ותתעמקו בכל הדרישות שעליכם לעמוד בהן בעת פתיחת חברה, מילוי כל הטפסים באופן הנכון, ניהול המוצרים והשירותים והעלויות הכרוכות בכך.

האם עדיף לעסק להשתמש גם בסליקת אשראי?

במציאות, כאשר צרכנים רבים מבצעים עסקאות דרך הרשת, היכולת להנגיש את האפשרות של תשלום באשראי גם עבור העסק שלכם היא נישה חשובה באמצעותה אתם יכולים להגדיל את ההכנסות שלכם. סליקת אשראי מקוונת מאפשרת לעסקים קטנים לשפר את יעילות החיוב עבור לקוחותיהם, בין אם הם לקוחות פרטיים או עסקיים. אם אתם רק התחלת עם סליקת אשראי, אתם עלול להתבלבל ממגוון האפשרויות, לוחות הזמנים והעלויות. ואפשר להבין אותכם, יש באמת הרבה כלים, חברות והצעות בשוק. אבל אין ספק כי שירות סליקת אשראי הניתן על ידי חברת YPAY  הוא המשתלם ביותר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות שאתם מקבלים. המערכת המקוונת של YPAY  היא נוחה וקלה ביותר לשימוש, ומספקת לכם את כל הדרישות שהעסק שלכם צריך כדי להפעיל מערכת סליקת אשראי.

מה עדיף- עוסק מורשה או חברה בע”מ?

אם אתם רק בתחילת דרככם, ועדיין לא בטוחים איך העסק שלכם ישתלב בשוק החופשי, צריכים לבנות את קהל הלקוחות שלכם, או עדין לא מצאתם עובדים שילכו אתכם יד ביד ויאפשרו לעסק שלכם לגדול ולצמוח, אולי עדיף לשקול פתיחת עוסק פטור. עוסק פטור נותן לכם רווח נשימה על ידי מתן פטור מתשלום מע”מ ומיסים גבוהים. ברגע שתבינו כי העסק שלכם נמצא בצמיחה, תצברו את כל הביטחון הדרוש, ותבינו כי פתיחת עוסק פטור וניהולו זה לא תהליך מורכב ומפחיד, זה הזמן שלכם לשנות את ההגדרה במס הכנסה לעוסק מורשה או חברה בע”מ. אם אתם מעוניינים לחסוך זמן, ושיום עבודה יקר לא ילך לאיבוד, אתם יכולים לעשות את כל התהליך מול רשויות המס בעזרת המערכת המקוונת של חברת  YPAY, המאפשרת לכם פתיחת תיק עסקי מול הרשויות באופן מקוון וניהול עסק במערכות הקלות והנוחות של חברת  YPAY. מעוניינים לשמוע עוד פרטים? צרו קשר במייל service@ypay.co.il.

עצת מומחה