רגע לפני שהחורף מגיע – 4 פתרונות חימום שאתם חייבים בבית

רגע לפני שהחורף מגיע – 4 פתרונות חימום שאתם חייבים בבית

אמנם אנחנו לא חיים בסקנדינביה, אבל יש כמה דברים שחובה לעשות לפני שהחורף מגיע כדי לוודא שהבית מוכן למזג האוויר הקר. אתם חייבים שיהיו לכם פתרונות חימום בבית כדי שתוכלו להישאר חמימים בחודשים הסגריריים, כמו גם לצייד את החללים השונים בבית בפתרונות אלו.

החורף מגיע, אבל עדיין יש לכם זמן להכין את מערכות ופתרונות החימום שלכם. ניתן להשתמש במגוון פתרונות חימום כדי להתחמם במהלך חודשי החורף, ובסופו של דבר, פתרון החימום הטוב ביותר הוא זה שמתאים לכם ולתקציב שלכם. ישנם כמה וכמה פתרונות חימום שונים לבית בשוק, כאשר לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות משלו. נתחיל עם תנור חימום לאמבטיה בחורף.

  • תנור חימום לאמבטיה

למה צריך תנור חימום לאמבטיות? תנור חימום לאמבטיה הוא חובה לעונת החורף. מכשיר זה שומר אתכם חמימים ונינוחים בחדר האמבטיה שלכם, והכי חשוב להתקלח ברוגע. כמה פעמים קרה לכם, או שמעתם על אנשים שהחליקו באמבטיה בגלל חיפזון שנובע מקור אימים בחורף? כאשר קר מאוד ואנחנו ממהרים לצאת מהאמבטיה, אלו בדיוק הרגעים הכי מסוכנים שבהם אנחנו מועדים לתאונות.  ובכך תנור חימום לאמבטיה תורם רבות, הוא משאיר אתכם חמימים ורגועים עד סיום הסידורים והארגונים שלכם במקלחת.

קרדיט: CANVA
  • רדיאטורים לחימום הבית בחורף

רדיאטור חימום הוא מעין אלטרנטיבה לשיטות חימום עדכניות. מכשיר זה הוא מכשיר המחמם מים על ידי העברתם דרך צינורות. רדיאטורים משמשים בדרך כלל לחימום מבנים, אך ניתן להשתמש בהם גם בבתים לחימום בחורף. היתרונות של רדיאטור לחימום הבית הם שהמכשירים האלו זולים, נוחים לשימוש ואינם פולטים גזים או חלקיקים מזהמים או מזיקים לאוויר. כמו תנור חימום לאמבטיה, גם הרדיאטור נחשב חסכוני מאוד (במיוחד אם מדובר על רדיאטור אשר מבוסס על גז). 

  • שמיכה חשמלית לחימום בלילה 

מה יותר מפנק מאשר שמיכת חימום חשמלית בלילה? ובכן, צריך לקחת בחשבון כי שמיכות חימום חשמליות חייבות להיות מיוצרות על ידי חברות מוכרות ומותגים בלבד. אל תתפתו לרכוש שמיכה חשמלית המיוצרת על ידי מותג לא מוכר, מכיוון שבכל זאת מדובר בחשמל. מעבר לדגש הזה, שמיכות חימום חשמליות הן אמצעי חימום נהדר לחורף. 

  • קמין גז ללא ארובה

אם תמיד חלמתם על לקרוא ספר טוב עם כוס יין מול קמין בדירה שלכם, בימינו זה כבר אפשרי. תנור חימום לאמבטיה זה פתרון מעולה, כמו גם שמיכות חשמליות, רדיאטורים ותנורים חשמליים. אבל מה יותר חלומי מאשר התקנת קמין חימום על גז בדירת מגורים? הקמינים האלו אינם מצריכים ארובה, וניתן גם להתקין אותם בצורות עיצוביות שונות. למשל, להתקין את הקמין כחלק מהקיר שלכם. זה נקרא קמין קיר והוא פופולארי מאוד בימינו. עיצובי, פרקטי ורומנטי. 

מידע לציבור