קידום ברשתות חברתיות – אתם רוצים להיות שם

קידום ברשתות חברתיות – אתם רוצים להיות שם

אנחנו נמצאים בעידן שבו כולם נמצאים ברשתות החברתיות. בין אם מדברים על רשת חברתית מסוימת, ובין אם מדברים על פרישה על גבי מגוון של רשתות חבריות. האוכלוסייה על פי גילאים בהחלט מתחלקת לכמה רשתות. בעוד שבאינסטגרם ובטיקטוק נמצאים רוב בני הנוער, בפייסבוק נמצאים אנשים מבוגרים יותר. בעוד שפייסבוק, אינסטגרם, וטיקטוק מתמקדים ב\’פאן\’, לייף סטייל, ובכלל החיים עצמם. לינקדאין לדוגמא מתמקדת בעולם התעסוקה, ועולם העסקים, בארץ ובעולם. כך שכשאתם חושבים על קידום ברשתות חברתיות, חשוב שתדעו לפלח את קהל היעד שלכם כראוי. על מנת שהתקציב אותו אתם מקדישים עבור פרסום ברשתות חברתיות יעניק לכם את מקסימום התוצאות האיכותיות המותאמות לעסק ולכם.

קידום ברשתות חברתיות – מה מתאים לכם?

לקידום ברשתות חברתיות ישנן שתי אופציות עיקריות. האורגני, והממומן.

  • האורגני – אחת האופציות האיכותיות עבור קידום ברשתות חברתיות הוא הקידום האורגני. הקידום האורגני עובד בצורה של \’כדור שלג\’. אתם מבצעים פרסום ברשתות חברתיות של פוסטים בדף העסקי שלכם, פרסום של תוכן איכותי יגרום לכך שיותר ויותר קהל יעד פוטנציאלי ייחשף לתכנים שלכם, מה שיגרום להם לשתף את התכנים וכך החשיפה תהיה מוגברת. היות ומדובר בעבודה מאד מדוקדקת ולא קצרה, אכן מומלץ לפנות אל חברת שיווק דיגיטלי שתעשה זאת עבורכם על מנת למקסם את התוצאות המתאימות עבורכם.

לרוב, עלויות עבור קידום אורגני הן על פי כמות פוסטים, אך יש לכלול בתוך התקציב גם בניה של דפי נחיתה חיצוניים, פעילות אורגנית בתוך קבוצות ספציפיות לתחומכם, ואף פעילות בתוך פורומים חיצוניים מקצועיים שאינם נמצאים בתוך הרשתות החברתיות.

  • הממומן – קידום ברשתות החברתיות שניתן לבצע באופן ממומן. הצורה שבה ניתן לעשות זאת היא לא מסובכת, ולמעשה מעניקה ייחודיות רבה לכל מה שקשור לנושא של פרסום ברשתות חברתיות ויש בקידום זה שלושה יתרונות עיקריים: שליטה מלאה על התקציב, פילוח קהל יעד איכותי ומדויק, חשיפה מוגברת של הפוסטים שלכם לגולשים במגוון שיטות וקמפיינים.
קידום ברשתות חברתיות – מה עוד צריך לדעת?

כשמדובר בנושא מהותי כל כך כמו פרסום ברשתות חברתיות חשוב להקפיד על שלושה כללים לא פורמליים.

  • שפה תקנית –קהל היעד שלכם ישמח לראות שאתם מעלים תוכן איכותי, שנכתב בשפה תקנית. תוכן שנכתב בשפה נכונה מראה על אחריות מקצועית מטעם המפרסם ואחריות על נראות התוכן.
  • התאמת תמונה או וידאו לתוכן – התאמה נכונה של וידאו או תמונה לתוכן של הפוסט תעשה פלאים לדף העסקי שלכם, גם מבחינת העיצוב, וגם מבחינת קידום ברשתות חברתיות שיראה טוב ככל שתפרסמו בממומן והפוסטים יעלו באחוזי החשיפה שלהם.
  • מענה לפוסטים – המענה האנושי לתגובות ההוא חשוב לא פחות מאיכות התוכן. מענה יפה, מכבד, ואנושי יספק מוניטין נהדר למותג שלכם.

כשמדובר בניהול עסק, אנחנו יודעים שצריך לנצח על אופרציה שלמה. זאת בדיוק הסיבה שחברת facemarketing  חברת פרסום ושיווק דיגיטלי שתנצח עבורכם על פרסום ברשתות חברתיות תוכל לא רק להביא אתכם לחשיפה ראויה, אלא גם לפנות אתכם לטפל בעסק ובלקוחות החדשים והקיימים, בזמן שהצוות המסור בחברה יטפלו בפרסום באופן המותאם לכם ולעסק אישית והאיכותי ביותר.

עסקים