קידום אורגני לאתר כדרך שיווק איכותית

קידום אורגני לאתר כדרך שיווק איכותית

קידום אורגני לאתר (או בשפתו המקצועית, SEO) הוא בעצם תהליך שבו האתר עובר מיטוב (אופטימיזציה). מטרת האופטימיזציה היא למנף לרמה גבוהה יותר את התנועה הטבעית מתוך מנועי החיפוש, ללא תשלום נוסף עבור קמפיינים ממומנים לגוגל. כל התהליך כולל בתוכו העשרת תוכן האתר באופן משמעותי גם מבחינת הכמות, וגם מבחינת הכמות. שינויי קוד, שינויים בעיצוב האתר על מנת שגוגל יוכל לסרוק אותו יותר באיכותיות ובקלות. המטרה הכללית היא שהאתר ימשוך את הסריקה הרובוטית של גוגל. כשמבינים מה זה קידום אורגני מבינים עד כמה חשוב להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל. ליווי מקצועי בהחלט יכול לסייע כאן, על מנת שהקידום יהיה מקצועי ומדויק.

קידום אורגני לאתר – מה הנתונים אומרים?

על פי הסטטיסטיקות 90% מההקלקות זורמות אל אתרים הנמצאים בדף הראשון. האתרים אליהם ההקלקות זורמות הם לרוב שלושת האתרים הנמצאים בשלוש התוצאות הראשונות. למעשה, אם נדייק יותר, כשישים אחוזים מההקלקות זורמות אל האתרים הללו.

כך שאין שום ספק שלא סתם אנחנו מעוניינים לבצע קידום אורגני לאתר על מנת שהאתר יקבל תנועה טבעית. ועל מנת שזה יקרה באמת, על האתר להיות בתוצאות הראשונות ודירוג גבוה. לפני שנבין למה תוכן ומילים כל כך חשובים לקידום האתר שלכם, חשוב שגם נדע מה פחות או יותר הרובוטים של גוגל רוצים מאתנו. כי כדי להבין היטב מה זה קידום אורגני חשוב לדעת מול מי אנחנו עומדים.

בכל מה שקשור לגוגל יש פרמטרים טכניים רבים. עוד לפני שנבין מה זה קידום אורגני חשוב רק לדעת שהשורה התחתונה היא שמנוע החיפוש מעוניין להראות לגולשים את האתרים שהכי רלוונטיים להם מבחינת מה שהם מחפשים. בין היתר, הרלוונטיות הזאת מייחסת חשיבות למיקום הגולש, וגם היסטוריית החיפוש שלו.

קידום אורגני לאתר ותוכן – עד כמה התוכן חשוב לקידום?

מנוע החיפוש הוא למעשה ‘עין’ אחת גדולה שסורקת את האתרים וזאת על מנת שהיא תוכל ‘לנווט’ אותם למקומות הנכונים. מנוע החיפוש מנתח את התוכן בו, עובר על כל הטקסטים של האתרים ומוודא האם האתר אינפורמטיבי ואיכותי מספיק. מנוע החיפוש גם שומר אצלו עותק של האתר לצורך תוצאה מהירה עבור הגולשים. סריקת תמונות, סרטונים וגרפים בהחלט נחשבים בסריקה של קידום אורגני לאתר ועל כן גם את הפרמטרים הללו יש להתאים לseo.

הדירוג נקבע בהתאם לאיכות התוכן והכמות שלו, ובהשוואה לאתרים אחרים. מילות המפתח חשובות לתוכן היות והן אלו המדרגות את האתר, וגורמות לעמודים באתר להיות רלוונטיים יותר בהתאם לחיפושים השונים. ועל כן, כאשר נעשה חקר מילות מפתח, עליו להיעשות באופן מקצועי ומדוקדק.

ככל שמדובר בנושא חשוב כל כך כמו קידום אורגני לאתר יש להתעמק בשאלה ובהבנה לגבי  מה זה קידום אורגני וכדאי בליווי של אנשי מקצוע המתמחים בתחום. חברת searcheo היא חברה מקצועית המלווה את לקוחותיה מהצעד הראשון שבו הם מחליטים לבצע אופטימיזציה לאתר, ועד לקבלת התוצאות ותחזוקם לטווח הרחוק. וכל זאת, על מנת שבעלי האתר יוכלו גם ליהנות מהקידום, וגם להמשיך ולנהל את האתר שלהם במקביל כאשר הקידום נמצא בידיים טובות.

מידע כללי