קורס צילום מקצועי באילת

קורס צילום מקצועי באילת

קורס צילום מקצועי באילת מיועד לכל מי שרוצה ללמוד את המקצוע  הנ”ל. הלימודים כוללים שיעורים עיוניים לצד תרגולים מעשיים. צלם מקצועי מבוקש באירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הוא יכול להשתלב בחברה מקצועית העוסקת בתחום הבידור,  לפתח עסק עצמאי וכדומה. מכללת “יסודות”  הפועלת באילת עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

קורס צילום מקצועי באילת – מקיף וממצה

קורס צילום מקצועי באילת מוצע במספר מסלולים. קיימים בסיסיים ומתקדמים. הלימודים הבסיסיים כוללים שיעורים עיוניים המספקים מידע על היסטורית הצילום, פלאשים, צמצמים, תאורה, אופטיקה, קומפוזיציה, הכרת כל סוגי המצלמות ועוד. התרגולים המעשיים כוללים יציאה לשטח לצילומי יום ולילה, צילומים באולפן ועוד. המתלמדים ילמדו גם על סוגי חשיפות, זוויות צילום, עבודה בסטודיו מקצועי, לימוד על תוכנות עיבוד תמונות ופוטושופ ועוד.

לימודים מתקדמים כוללים גם התמחויות  כמו צילומי טבע, צילום דיגיטלי, אופנה, דוקומנטארי, צילומי צלילה ותחומים נוספים. במהלך הקורס יוכל כל סטודנט להכין תיק עבודות אשר, למעשה, משמש עבורו כרטיס ביקור בכניסה לשוק העבודה. התכונות החשובות הקיימות לכל צלם בפוטנציה הם יכולת אינסטינקטיבית לזהות רגע חשוב ולכוד אותו. התזמון חשוב, אבל הכרת יסודות הצילום חשובה לא פחות בדרך להפקת תמונות מנצחות ומרגשות.

מסלולי לימוד

ניתן למצוא מספר מסלולים. בסיסי בן 64 שעות. משולב בין בסיסי ומתקדם בן 150 שעות ומתקדם הכולל 86 שעות אקדמאיות.  כל אחד יכול לבחור את האחד המתאים לו ולצרכיו. המורים מגיעים מהאקדמיה והתעשייה וברשותם ידע מצטבר וניסיון מעשי המאפשר להם להעביר את החומר בצורה הטובה והנכונה ביותר. היחס הינו אישי וכל תלמיד המתקשה יכול לקבל ליווי צמוד ככל הנדרש. במכללה תשתית מעולה המאפשרת לימוד יעיל וממצה.

מכללה עם מוניטין

מכללת “יסודות”  הפועלת באילת עוסקת בנושא ומומלץ ללמוד אצלה. שירותיה מקיפים וכוללים, ייעוץ, רמת לימוד גבוהה, קבלת תעודת גמר המוכרת על ידי הרשויות, סיוע למציאת משרה בתעשייה, מחירים נוחים ועוד. מנהליה ומרציה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום. המכללה תשמח להעמיד את התשתית הקיימת ברשותה לטובת  כל תלמיד המגיע אליה לראשונה או ללימוד חוזר.

דעות