צלם לחתונה דתי בירושלים, צילום איכותי לשומרי מצוות

צלם לחתונה דתי בירושלים, צילום איכותי לשומרי מצוות

ברוך השם ישתבח שמו, מצאתם את הזיווג המושלם ואתם מתחתנים. כשומרי מצוות, יש כמה מאפיינים בחתונה שהם חשובים במיוחד ושונים מחתונה של חילונים. למשל, הפרדה בין גברים לנשים. המאפיינים השונים בין חתונה של שומרי מחייבים צלם דתי לחתונה בירושלים, צלם שגם יבין איך מתנהלים בחתונה של שומרי מצוות וגם יביא לכם את הצילומים הכי טובים שיש. אחד הדברים הכי טובים שאפשר לעשות זה להביא גם צלם וגם צלמת. כך גם החלק של הגברים יהיה מכוסה במלואו וגם החלק של הנשים. מבחינה טכנית, אין שינוי בין צלם רגיל לצלם דתי. החשיבות היא שיהיה שילוב של ציוד טוב, עין חדה ואהבה רבה למקצוע של הצילום.

איזה חבילות צילום תקבלו בחתונה דתית

  • דבר ראשון שתקבלו זה צלם דתי לחתונה בירושלים שמצד אחד ייתן צילומים מושלמים ומצד שני לא יגרום לאי נוחות שמקורה בחוסר ידע איך מתנהגים באירוע של שומרי מסורת. אתם תקבלו מהצלמים גם דיסק און קי עם כל התמונות שצולמו, גם אלבום מושקע וגם מספר תמונות איכותיות במיוחד שיהיו ממוסגרות ותוכלו לתלות אותן על הקירות של הבית.
  • סרטי וידוא שכוללים צילום של כל החתונה מההתחלה ועד הסוף וקליפ ערוך של קטעי השיא של האירוע.
  • צוות הצילום יגיע לסלון הכלות ויצלם את הכלה מגיעה בלבוש רגיל ועוברת מהפך שיעשה אותה האישה היפה בעולם.
  • צילומים לפני החתונה בלוקיישנים רבים ומעולים שיש בירושלים, למשל העיר העתיקה, חומות העיר, טחנת מונטיפיורי ועוד.
  • שירות מזכרות לאורחים בדמות מגנטים, בלוקי עץ, בלוקי זכוכית אקרילית ותמונות מזכוכית אקרילית.
צילום: יונתן כהן
צילום: יונתן כהן

צלם איכותי לציבור הדתי לא חייב להיות יקר

צלם דתי לחתונה בירושלים הוא צלם שיש לו מספר חבילות צילום במחירים גמישים ומשתלמים.  אין שום סיבה שצלם דתי יעלה יותר מצלם רגיל. הסיבה העיקרית שאנו עושים את צילומי החתונות היא אהבה למקצוע. כמובן שאנו רוצים להתפרנס בכבוד אך הפרנסה היא לא מה שמרגשת אותנו בצילום. הרגע המושלם שבו מצולמת התמונה המושלמת זה מה שמשמח אותנו. לקוחות שיוצאים שמחים מהסטודיו שלנו זה מה שמרגש אותנו. אנו ב-Photo Sky חרטנו על דגלנו שליחות של צילומי חתונה הכי איכותיים שיש במחיר משתלם לכל כיס.

מידע כללי