איך תדעו אם אתם צריכים משקפיים?

איך תדעו אם אתם צריכים משקפיים?

הרבה אנשים מגלים פתאום   שהראיה שלהם  לא כמו שהייתה.  לפעמים הם מקבלים עזרה ממישהו שרואה אותם  ומצביע על העובדה שאולי הם לא רואים טוב כמו שהם ראו בעבר,  יש אנשים שמגלים לבד שהראיה שלהם פחות טובה ממה שהייתה.  כדאי ומומלץ מידי פעם לעשות בדיקת ראיה כדי לראות שהיא תקינה.  הרבה מאוד אופטומטריסטים מאפשרים לעשות בדיקת ראייה חינם.  כדאי לנצל עובדה זו אותו לבצע בדיקת ראיה מידי פעם. לאחר הבדיקה תוכלו לבחור אם לרכוש משקפי ראיה או עדשות מגע או משקפי שמש. יש אנשים שמשלבים משקפי ראיה עם משקפי שמש.

לא בטוחים שצריכים משקפיים?

יש אנשים שלא בטוחים אם הם צריכים משקפיים. אז איך תדעו אם אתם צריכים משקפיים כן או לא. בכל מקרה צריך לעשות בדיקת ראיה אחת לשנה כדי לוודא שהראיה שלכם תקינה. כדאי לעשות גם לילדים בדיקת ראייה כדי לוודא שהראיה שלהם תקינה במיוחד לפני כניסה לבית ספר. יש סימנים שמראים לכם שהראיה שלכם מדרדרת או לפחות רואים פחות טוב ממה שבעבר. אם אתם במסגרת לימודית שימו לב אם אתם רואים טוב את כל מה שכתוב בלוח. בבית אתם רואים תרגום בטלוויזיה. בדקו אם אתם רואים טוב את התרגום. יש אנשים שיש להם כאבי ראש וזה מראה על ירידה בראייה.

בעיה בראייה מקרוב

יש אנשים שהבעיה שלהם היא בראייה מקרוב והם מתחילים להרחיק כדי לראות טוב.כאשר אתם צריכים להרחיק את הטקסט כדי לקרוא אותו, זה סימן של בעיית ראיה מקרוב. יש אנשים שקשה להם פתאום לקרוא אותיות קטנות אלה סימנים שיש לבצע בדיקת ראיה. עוד סימנים שיכולים לקרות כאשר אתם מרגישים שאתם צריכים להדליק אור יותר חזק כדי לקרוא או לראות יותר בקלות. יש אנשים שיש להם הבזקי אור פתאום בראיה. ויש אנשים שמאבדים את מקום הקריאה שלהם כאשר קוראים ספר, זאת גם יכולה להיות בעיה של ראייה. יש אנשים ששדה הראיה שלהם מתעוות או שהם רואים כפול. בכל התסמינים האלה חשוב לעשות בדיקת ראייה

בריאות