פיגוע דריסה בתחנת הדלק מעבר מכמש בבנימין| בת 20 פצועה קשה

פיגוע דריסה בתחנת הדלק מעבר מכמש בבנימין| בת 20 פצועה קשה

הבוקר (שלישי) מחבל בשנות ה50 לחייו דרס ופצע קשה נערה בת 20 שעמדה בסמוך לתחנת האוטובוס מעבר מכמש בבנימין.

ארז שלום חובש איחוד הצלה שנתקל באירוע והזעיק את הכוחות מסר: “תוך כדי שהותי בתחנת הדלק ראיתי רכב פלסטיני יוצא מתחנת הדלק ומתנגש בהולכת הרגל ולאחר מכן נמלט מהמקום. הערכתי כי מדובר בפיגוע דריסה וביקשתי בזריזות ממוקד איחוד הצלה שיזניק למקום את כוחות הביטחון וחובשים נוספים שהגיעו עם תיקי הציוד הרפואי בכדי לטפל בפצועה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה”.

פראמדיק מד”א שמוליק דיויד סיפר: “הגענו במהירות למקום, הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לכיכר כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון. סיפרו לנו שרכב פגע בה וברח. העלנו אותה במהירות לאמבולנס תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ לבית שלנו שהגיע מהכיוון השני ומפנה אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב.”

מנואל תמם ואלחנן כובאני חובשי איחוד הצלה מסרו: “לדברי עוברי אורח הולכת הרגל נחבלה בראש, בגפיים, ובפלג גופה העליון כתוצאה מפגיעת רכב פלסטיני שהמשיך בנסיעה. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים כשמצבה מוגדר קשה”.

מנחם לף מנהל מרחב בנימין של איחוד הצלה הוסיף: “עקב אופי האירוע – צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע ועזרה נפשית למספר צעירות שראו את הרכב שדרס ונמלט מהמקום”.

המחבל שביצע את הפיגוע בבנימין הוא שם: ראני מאמון פאיז אבו עלי, בן 45 אבא לחמישה ילדים תושב ביתוניא, בעל היתר עבודה לאיזור התעשייה אריאל, כמו המחבל שביצע את הפיגוע במקום ורצח שלושה ישראלים לפני כשבועיים.

ביטחוני חדשות בנימין כתבה ראשית