פותחים שנה בהר חברון

פותחים שנה בהר חברון

שנת הלימודים תשפ”א נפתחה הבוקר בהר חברון עם כ-5000 תלמידים במערכת החינוך מגיל גן ועד לתיכון ב-20 מעונות יום, 42 גנים, 4 בתי ספר ייסודים ו5 תיכונים. מתוכם כ-300 תלמידים חדשים בכיתות א’ ועם 100 אחוזי חזרה לבתי הספר. ראש המועצה, יוחאי דמרי: “חווינו גידול משמעותי של תלמידים בכל הגילאים, לפנינו שנה לא רגילה, ואנו מאחלים למורים, לגננות  ולתלמידים הצלחה רבה”.

על אף משבר הקורונה, במועצה האזורית הר חברון פותחים את שנת הלימודים החדשה ברגל ימין. במועצה מדווחים כי ניתנו פתרונות לכלל התלמידים וכי מדובר בהיערכות שדרשה זמן רב ובשיתוף פעולה של כלל עובדי המועצה.

בהר חברון המוגדרת רשות ירוקה, נתוני תחלואה נמוכים, רק 4 מאומתים מתוך 11,000 אלף תושבים. מה שאפשר פתיחה מלאה של מערכת החינוך.

ראש המועצה, יוחאי דמרי אמר כי השנה לאחר קיץ מבורך בקליטת משפחות, אנו חווים גידול במספר התלמידים הנכנסים בשערי מערכת החינוך “יש אצלנו צמיחה מבורכת. התלמידים הללו הם העתיד שלנו כאן בהר חברון” גידול בתלמידים הוביל אותנו לבניית מבני חינוך רבים והבוקר אנו חונכים עשרים כיתות חדשות במעונות היום, בגנים ובבתי הספר שנבנו בסטנדרט גבוה ומתקדם. דמרי הוסיף כי לצד ההכנות השגרתיות ערכנו בחודשים האחרונים הכשרות לצוותי המורים החדשים והוותקים בתחום הטכנולוגי והרגשי כדי להתאים ולתת מענה לשנת הלימודים המורכבת בצל הקורונה.

צילום: דוברות הר חברון

“אנו מאחלים למורים, לגננות ולתלמידים הצלחה רבה. אני רוצה להודות באופן אישי לכל הצוותים שעבדו ועמלו במשך תקופה ארוכה כדי שנפתח את שנת הלימודים ברגל ימין”

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית