פוטנציאל השבחה של כ-300%! קרקעות פרטיות בלב הנוף הירוק של השומרון, הזדמנות נדירה לדאוג לעתיד שלכם!

פוטנציאל השבחה של כ-300%! קרקעות פרטיות בלב הנוף הירוק של השומרון, הזדמנות נדירה לדאוג לעתיד שלכם!

בלב הנוף הירוק של השומרון, נמצאת לה הזדמנות נדירה לאלפי משפחות להצטרף למהפך הדיור של המאה.
פרויקט אסיף בשומרון נועד להפוך את השומרון לבית עתידי של אלפי משפחות בקהילה מלאת חלומות שיתגשמו על פני הקרקע הזו, בואו לקחת חלק בהפיכת השומרון למוקד של התחדשות וצמיחה!
לפרטים נוספים לחצו כאן 

בליבו של השומרון, אזור שזכה להכרה עולמית בשל יופיו הטבעי והיסטוריה עשירה, מצוי פרויקט אסיף – יוזמה חדשנית המציעה למשפחות אפשרות ייחודית לרכוש קרקע פרטית בטאבו אשר נמצאת בימים אלו בתכנון תב”ע. הפרויקט, הממוקם באחד המקומות היפים ביותר בארץ, מציע לתושביו לא רק איכות חיים גבוהה אלא גם הזדמנות להשקעה עם פוטנציאל השבחה גבוה. הכתבה הבאה תציג את היופי והפוטנציאל הגלום בפרויקט אסיף ובשומרון ככלל.

השומרון, אזור המכונה לעיתים “לב לבה של ארץ ישראל”, מתהדר בנופים מדהימים, המשלבים בין הרים ירוקים, עמקים פוריים ואתרים היסטוריים. החיים בשומרון מאפשרים חוויה ייחודית של קרבה לטבע, שקט ואיכות סביבה ללא פשרות. בשנים האחרונות, האזור זוכה להתעניינות מחודשת מצד משפחות רבות המחפשות להתחבר לאדמה ולהנות מחיים שקטים יותר, תוך כדי שמירה על גישה נוחה למרכזי העיר.

רוצים לקנות קרקע בשומרון? הנה הזדמנות חייכם!

חשוב לדעת! כי בקרוב ייחתם הסכם קומבינציה עם אחת מחברות הנדל”ן הגדולות במשק, מה שיעלה את ערך הקרקע.

פרויקט אסיף נבנה על רקע הביקוש הגובר לחיים בקרבת טבע, אך עם כל הנוחות שהמודרניות יכולה להציע. הפרויקט מציע לרוכשים קרקעות פרטיות, שעליהן ניתן לבנות בתים לפי טעמם האישי, מתוך מחשבה על צרכים ורצונות עתידיים. זוהי הזדמנות נדירה להשקיע בקרקע שערכה צפוי לעלות בשנים הבאות, הודות לפיתוח האזור ולהולכת הערך של מקום חיים קרוב לטבע. השקעה בקרקע באסיף אינה רק השקעה פיננסית, אלא גם השקעה באיכות החיים ובעתיד המשפחתי, בהתחשב בפוטנציאל ההשבחה הגבוה של הנכסים באזור.

מעבר ליתרונות הכלכליים, החיים באסיף ובשומרון מציעים משהו שקשה יותר למדוד במונחים כספיים – קרבה לטבע, איכות סביבה מעולה, והזדמנות לחיות במקום שבו ההיסטוריה והעתיד נפגשים. השומרון, עם נופיה המרהיבים, מציעה חוויה חזותית ורוחנית יוצאת דופן, מה שהופך את החיים בו לחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

קרדיט צילום: סטודיו Y, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל

היתרונות למשקיעים ביחידת קרקע פרטית בטאבו באסיף שבשומרון:

  1. ביטחון – חברת אלמנט נדל”ן בע”מ אשר בבעלות איתן גל, הובילה פרויקטים רבים בשומרון, מציעה כאן לא רק נכס, אלא ביטחון. היציבות שקרקע מספקת, בעיקר בימים בהם שוק המניות נתון לתנודות חדות, הופכת את ההשקעה למשמעותית יותר.
  2. רווח – ההפשרה הקרובה של האדמה מסמלת את ההתחלה של שלב חדש ומרגש. על פי ניסיון רב שנים, ידוע שהפשרת קרקעות מעלה את ערכן באופן משמעותי, וכאן, אנו מדברים על ערך שהוא פי שלוש!
  3. זמן – הקרקע כיום נמצאת בשלבי תכנון לעבודות הפיתוח תשתיות והבניה.בקרוב ייחתם הסכם קומבינציה עם אחת מחברות הנדל”ן הגדולות במשק, מה שיעלה את ערך הקרקע.

פרויקט אסיף מציע גם מגוון פתרונות הנדסיים ותכנוניים המאפשרים לכל משפחה למצוא את הדרך המתאימה לה להשתלב בקהילה תוך כדי שמירה על פרטיות ואופי אישי. הדגש על תכנון סביבתי ושימור הנוף הטבעי מבטיח שהפרויקט לא רק ישלב את התושבים עם הטבע אלא גם ישמר עליו לדורות הבאים.

לסיכום, השומרון ופרויקט אסיף מציעים הזדמנות ייחודית לא רק לבנות בית אלא ליצור בו חיים עשירים ומשמעותיים. האזור “מציע פוטנציאל עצום למי שמחפש להשקיע בעתידו ובעתיד משפחתו, עם נוף מדהים, קהילה חמה, והזדמנות לרכוש קרקע שערכה רק ילך ויגבר. בין אם מדובר בהשקעה כלכלית או בחיפוש אחר איכות חיים גבוהה, אסיף מציע פתרון אידיאלי שלא כדאי לפספס.

אל תחמיצו את הזדמנות חייכם להיות חלק מעתיד שנבנה עכשיו!

עצת מומחה