אדניות פלסטיק – למה דווקא פלסטיק הוא הבחירה האקולוגית?

אדניות פלסטיק – למה דווקא פלסטיק הוא הבחירה האקולוגית?

קצת קשה לדמיין בית או גינה ללא עציצים כלשהם. למעשה, אלה משמשים אותנו גם בבתי מלון, משרדים, בתי עסק שונים ומקומות נוספים אחרים ולא רק בדירות למגורים. לא כל הפרחים והעצים יכולים להיות בתוך האדמה והפתרון הטוב ביותר הוא שימוש באדניות כמובן. מוצר שלא היה כל כך פופולרי בעבר כיוון שהפלסטיק שלו היה מתפורר מהשמש תוך זמן קצר יחסית וההיצע היה די מוגבל לאדניות מלבניות פשוטות ולא ממש מעוצבות, התחלף כיום באינספור אפשרויות עיצוב, גדלים, צורות וצבעים וכמובן חומר פלסטיק איכותי ומתקדם המיוצר בטכנולוגיה חדישה המבטיח פתרון אקולוגי וארוך טווח.

מדוע הבחירה באדניות פלסטיק הינה אקולוגית יותר?

אחת הבעיות הגדולות עם הפלסטיק בנושא הזיהום הסביבתי היה פלסטיק שנזרק במתחמים ציבוריים, יוצר זיהום סביבתי ואינו מגיע לטיפול מסודר כמו מחזור, הטמנה או שריפה. אדניות הפלסטיק שלמו באלמי מגיעות במגוון עיצובים, צבעים וגדלים שונים כך שתוכלו להתאים אותם לעציצים והפרחים הרצויים לכם, לעיצוב של הבית והגינה שלכם (היכן שתמקמו את האדניות) וליהנות מפתרון אקולוגי יותר שכן לא מדובר בחומר המתפורר מהשמש. 

מעבר חלק וקל של עציצים מאדנית אחת לאחרת

אדניות פלסטיק הינן בעלות יתרונות משמעותיים רבים אחרים כמו למשל האפשרות לחדש את האדניות ולהעביר עציצים לאדנית חדשה בבוא הזמן, מבלי לפגוע באדנית הישנה או בצמח ושורשיו. אדניות העשויות מחומרי גלם אחרים עשויות להיהרס, להישבר או לפגוע בצמח בעת השליפה שלו. לעומת זאת, המרקים האחיד והחלק של הפלסטיק יאפשר הוצאה חלקה ונוחה של העציץ עם כל מערכת השורשים שלו, כאשר הוא תצטרכו להעביר אותו לאדנית אחרת. 

איך נבחר אדניות פלסטיק המתאימות לנו ביותר?

  • גודל האדנית – האם אתם מחפשים אדניות גדולות מפלסטיק או אדניות קטנות? אופן השימוש תלוי בפרחים/בעציצים שאתם עתידים לשתול בהם. ישנם עציצים שיצמחו לגובה רב יותר או יצמיחו שורשים לרוחב ויצריכו למשל אדניות גדולות יותר.
  • עמידות – בחרו באדניות איכותיות העשויות מפלסטיק איכותי המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ולא בפלסטיק פשוט שיתפורר מהשמש בקיץ הראשון.
  • אחריות – בדקו עם החברה האם יש אחריות על המוצר. כך למשל אם אתם קונים אדנית פלסטיק איכותית אתם מצפים לאדנית עמידה לאורך זמן, לכל הפחות לתקופה של מספר שנים.

 

מידע כללי