פארק בבלי: נעים מאד להכיר

פארק בבלי: נעים מאד להכיר

מי שמחפש פרויקטים שעוסקים בנדל”ן יכול לחפש אחר פרויקט פארק בבלי שנחשב לאחד המיוחדים שישנו בנוף הישראלי! מדובר על פרויקט נדלן ייחודי שיש בו המון השראה מהעיר ניו יורק בעיצוב ובתכנון שלו זאת משום שהאדריכלית שעיצבה את המבנים , היא אדריכלית מקצועית שהתגוררה מספר שלני בניו יורק ורצתה לשלב את האורגניזם העירוני במגדלי היוקרה מפוארים של פארק בבלי.

צוללים לתוך הפארק היפה בתל אביב

מי שרוצה להכיר את הפרויקט מקרוב חשוב שידע כי מדובר בבנייני יוקרה, ארבעה במספר, שנמצאים בשיכון בבלי האיכותי ומכילים 175 דירות בכול בניין. הפרויקט החל בשנת 2018 וכבר מאכלס בתוכו לא מעט דיירים שחיים במקום באיכות חיים יוצאת דופן.

פרויקט פארק בבלי מציע עשרות דונמים של חורש טבעי שנמצאים סביב מגדלי היוקרה וסביב הדירות המתמזגות נהדר בנוף העירוני. הדירות מציעות שטח מגורים רחב חד מפלסי או דו מפלסי – הכול בהתאם לצרכים של הלקוח. פארק בבלי הינו מתחם מגורים בן 6 מגדלים וכ-1,100 יחידות דיור. הפרויקט מכיל ארבעה מגדלים בני 44 קומות ו-700 יח”ד.

פארק בבלי מציע דירות רחבות של מאות מטרים רבועים ויכולת להתגורר בשכונה איכותית בתל אביב עם איכות חיים במגורים במקום שיש בו הכול!

בפארק הפסטורלי המקיף את המבנים תמצאו מסלולי ריצה והליכה, שבילי אופניים, מרכז מסחרי איכותי, בריכה חצי אולימפית לשימוש הדיירים, חדר כושר פרטי ושאר אלמנטים שהופכים אותו לאחד הבולטים בעולם הנדל”ן בשנים האחרונות.

פארק בבלי הוא פרויקט שכדאי לדעת עליו קצת יותר. אז מה צריך לדעת על פרויקט פארק בבלי?

בתחילה חשוב להבין שמדובר ביזמות נדלן שקרמה עור וגידים כבר מספר שנים  כאשר הדירות עוצבו ותוכננו באופן שונה אחת מהשנייה ובארבעה סגנונות שונים כך שכל אחד יוכל לבחור את המבנה המתאים לאורח החיים שלו.

הפרויקט נמצא בלב ליבה של תל אביב, כאשר הדיירים מגיעים מכל האזורים בארץ: זאת יכולה להיות משפחה צעירה או זוג פנסיונרים, השכן יכול להיות אמן או איש עסקים ובהחלט יש גיוון בין הדיירים האיכותיים, ש כולם מחפשים אחר איכות חיים תל אביב.

מתחם המגורים היוקרתי שעוטף את המבנים מכיל פארק ענק עם מסלולי ריצה מסלולי אופניים חדר כושר פרטי בריכה אולימפית ושאר פינוקים, כמו גם מרכז מסחרי שמשרת את את הדיירים שבמקום ומקנה איכות חיים באזור מהטובים ביותר בתל אביב ובעולם!

לסיכום, פרויקט פארק בבלי הוא פרויקט מגורים המאפשר מגורים בלב תל-אביב עם מקסימום איכות חיים, מינימום רעשים מהסביבה הסואנת ומקסימום נוף נהדר לכל מה שהעיר תל אביב מציעה.

 

נדל''ן