ניקוי ספות וריפודים- עכשיו זה הזמן!

ניקוי ספות וריפודים- עכשיו זה הזמן!

נשפך לכם קפה על הכורסא? הסלון סובל מכתמים קשים? זה בדיוק הזמן לעשות ניקוי ספות וריפודים לפני שהכתמים יפוררו את הריפוד. ראו הוזהרתם.

לאריגים ולבדי ריפוד יש נטייה להישחק, לדהות ולייצר בלאי. כאשר מדובר בריפוד של ספות אין ספק כי אחרי כמה שנים רואים שהריפוד כבר נשחק, הצבע דוהה, כתמים הופכים לקשים וכבר לא ניתן להסיר אותם באמצעי ניקוי רגילים. המראה כולו לא מלבב נפש, ואם מתחילים החגים הרי שזה ממש לא עושה לכם טוב על הלב לעשות חג עם ספות מטונפות.

ספה.צילום pixabay
ספה.צילום pixabay

הרבה יותר משתלם לעשות ניקוי ספות וריפודים מאשר לרפד!

בעבר לא היו כל כך הרבה חומרי ניקיון. מאז שיש התפתחות של חומרי ניקוי בפילוח מותאם, יש גם קפיצה גדולה באיכות חומרי הניקוי לכל מטרה. יש חומרי ניקוי טובים לרצפה, לשטיחים, לאבק וגם לניקוי ספות וריפודים.

הבעיה מתחילה כאשר יש כתמים קשים שלא יורדים עם שום חומר ניקוי או חלילה כמו שקורה לפעמים, בניסיון להוריד את הכתמים בכוח, אנשים משתמשים בחומרי ניקוי לא מתאימים ויחד עם הכתמים מורידים גם את הצבע.

העוזרת הורידה את הכתם וגם את הצבע…

לחברה מסוימת שעושה ניקוי ספות וריפודים התקשרה עוזרת בית מבוהלת שזו הייתה לה הפעם הראשונה בבית אותו ניקתה. היא ראתה שיש כתם גדול על הספה ורצתה לנקות אותו. מכיוון שהיא לא הייתה דוברת עברית, היא לקחה בטעות אקונומיקה וניסתה להוריד אתה את הכתם. הכתם ירד אבל גם הצבע, נוצר עיגול גדול של כתם לבן מפחיד והיא בייאושה התקשרה ולא הצליחה להסביר את עצמה, גם בגלל שהיא לא דיברה עברית וגם בגלל שהיא הייתה על סף היסטריה ובצדק.

לבוא לנקות למישהי בית ובסוף להשאיר לה עיגול של אקונומיקה על הספה היקרה זה ממש לא נעים.

חברה מומלצת שעושה ניקוי ספות וריפודים מספרת שזו לא הפעם הראשונה שהיא מוזעקת לטפל ב”פשלות” של ניקוי ספות וריפודים שגרמו נזק בלתי הפיך עד כדי כך שהיה צריך לקנות סלון חדש.

או שחומרי הניקוי לא מתאימים, או שבכלל מדובר על כתמים שלא יוצאים בניקוי רגיל ולכן צריך להזמין חברה מקצועית של ניקוי ספות וריפודים. לא כל חומר ניקוי מוריד כתמים כמו המיכון המיוחד שיש לחברה מקצועית של ניקוי ספות וריפודים.

ניקוי ספות וריפודים זה עניין מקצועי!

מתוך הבנת הבעייתיות של ניקוי ספות וריפודים, רק חברה מקצועית שיש לה הבנה בסוגי בדים, בהחלט יכולה לתת את הטיפול הטוב ביותר לספה או לסלון שלכם. לחברה יש יכולת להתאים את חומרי הניקוי לכתמים, לבדים ובאמת להוריד רק את הכתם. שימוש בחומר ניקוי לא נכון עלול לגרום נזק בלתי הפיך לספה ולכורסאות וזה הולך לעלות לכם ביוקר.

 

צרכנות