נטוורקינג – למה זה כל כך הכרחי אם יש לכם עסק?

נטוורקינג – למה זה כל כך הכרחי אם יש לכם עסק?

זה ממש לא פשוט להקים ולנהל עסק כיום, זה דורש המון דחיפה עצמית, כמו גם השקעה של זמן ניכר, באופן הזה שהתוודעות אל עולם הנטוורקינג, שניתן לשאוב ממנו אנרגיות, או לחלופין להמשיך ולהתקדם במובן העסקי, טובה לכם מאוד. במידה ותשכילו להקיף את עצמכם בבני אדם שיחלקו אתכם את אותה האמביציה ואת כל מה שמניע אתכם, מרב הסיכויים שהעסק שלכם יצליח יותר. אבל יש בנטוורקינג הרבה יותר מזה, ועל כך נרחיב במאמר הנ”ל. קראו בשקיקה את דברינו, וכך תמצאו ערך רב בכל מה שקשור לנושא של – נטוורקינג – למה זה כל כך הכרחי אם יש לכם עסק?

האם רואי החשבון במרכז יכולים לחסוך לכם זמן ומאמצים ניכרים?

אין כל עוררין על כך, כי רואה חשבון בתל אביב יכול לחסוך לכם זמן ומאמצים ניכרים, בעודו מטפל בכל הניירת הביורוקרטית המייגעת ומחויבת המציאות לטיפול בכל נושא הנהלת החשבונות. במידה ונראה לכם שהעיסוק במספק של בית העסק שלכם גוזל זמן רב ומתיש אתכם, זה המקום לפנות לרואה חשבון, שימצא קיצורי דרך מתאימים, ואף יאפשר לכם זמן פנוי להשקיע באפקטיביות בכל שאר תחומי העסק שלכם. במקום להתעסק מסביב לכל נושא המסים המייגע, רואה החשבון יחשב בשבילכם את כל נושא המסים, מה שיפנה לכם יותר זמן ליצור קשרים טובים עם העובדים שלכם, או לחלופין לשרת יותר לקוחות, כאשר בסיכומו של דבר תגדילו את הרווחים החודשיים שלכם.

האם נטוורקינג יכול לעזור לעסק שלכם?

אכן כן, נטוורקינג יעזור לכם ולבית העסק שלכם, בכך שהוא ייאלץ אתכם להיות יותר גלויים, וכן לקבל יותר תשומת לב. באמצעות השתתפות באופן קבוע במפגשים של נטוורקינג, המשתתפים כבר יתחילו לזהות אתכם, מה שבהכרח יסייע לכם בבנייה של המוניטין שלכם כאנשים מהימנים ותומכים, עם תחומי ידע נרחבים, באמצעות מתן מידע שימושי או המלצות לשאר חברי הקבוצה שצריכים את זה. בנוסף לכך, יש להניח שתקבלו הרבה הפניות או לידים, מהאישיות הפורצת שלכם במפגשי הנטוורקינג.

האם נטוורקינג יעזור לכם לשתף ידע ורעיונות?

ברי כי נטוורקינג יעזור לכם לשתף ידע ורעיונות, כאשר זה יכול להיות דיון בנקודות המבט שלכם, או בבקשה לקבל משוב על פועלכם, כך או כך זה יסייע לכם להרחיב את ההשכלה שלכם, ותוכלו להבין היבטים שונים מכל מיני נקודות מבט. יש להניח כי אף בין חברי הקבוצה יהיו מי שכבר היו במקום שבו אתם נמצאים כעת, מה שיאפשר לכם הזדמנות ללמוד ואף להימנע מלעשות טעויות הרות גורל בעסק שלכם.

האם נטוורקינג יסייע לכם לבנות קשרים חדשים?

בוודאי כי נטוורקינג יסייע לכם לבנות קשרים חדשים, וגם תזכו לחשוף את עצמכם לערב רב של בני אדם. במידה ולחברי הקבוצה יש צורך שמתאים למה שאתם מציעים, כאשר תרשימו אותם, מרב הסיכויים שתקבלו המון הפניות.

מידע כללי