נחנך בית המדרש החדש בישיבת אמית ברוכין

נחנך בית המדרש החדש בישיבת אמית ברוכין

בישיבה התיכונית אמית ברוכין בשומרון נחנך בטקס מרגש בית מדרש חדש, ששופץ הודות לתרומות של תלמידים, הורים ובוגרי הישיבה, רשת אמית, המועצה המקומית שומרון ותורמים נוספים. המקום כולל אולם לימוד מרכזי, ריהוט חדש וארון קודש מרשים. בית המדרש החדש מהווה נדבך חשוב בהתפתחות הישיבה, המונה כיום למעלה מ-600 תלמידים.

בטקס החנוכה השתתפו ראש הישיבה הרב אבי שיש, ראש הישיבה היוצא הרב יאיר שטבון, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, הרב רפי מימון מנהלת קהילת הבנים ברשת אמית, תלמידים, הורים ובוגרי הישיבה.

בנוסף לחנוכת בית המדרש, בטקס ציינו והוקירו שלושה מתלמידי הישיבה: נווה וייסטוך מכיתת ח’ מופ”ת שסיים את לימוד התנ”ך, בניה מושקאט משכבת י”ב שסיים סדר נשים מהתלמוד הבבלי ואורי ישורון משכבת י’ שסיים את לימוד הש”ס כולו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, אמר כי בית המדרש החדש הוא “מצוות יישוב התורה בארץ בהדר” וציין את הנוער שהשתתף בגיוס ההמונים “הנוער בשומרון לוקח אחריות ותורם מלמד שהשומרון ינצח, אשרינו שיש לנו דור המשך כמוכם”.

הרב אבי שיש, ראש הישיבה אמר כי “חנוכת בית המדרש – הלב הפועם של הישיבה היא אמירה חשובה לתלמידנו כי בית המדרש הוא מקור לתורת חיים רלוונטית ומשמעותית. השמחה פה היא כפולה כיוון שהיא לא רק שמחה על עוד בניית בית מדרש. זאת שמחה של כלל תלמידי הישיבה, ההורים, והצוות החינוכי שהיו שותפים מלאים לגייס את הכספים למען מטרה נעלה זו”. הרב שיש הודה לראש מועצת שומרון יוסי דגן ולרשת אמית על התמיכה הגדולה למען בניית בית המדרש.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית אמר כי “בית המדרש החדש מרחיב את הלב ואת הנשמה וזו זכות גדולה לכל השותפים ולכל הקהילה לחזק את החיבור של התלמידים לקודש” .

הרב יאיר שטבון, ראש הישיבה היוצא, סיפר: “התרגשתי לבוא ולראות את החלום מתגשם, היה חשוב לי לבוא ולראות כיצד בית המדרש שחלמנו ודחפנו יחד עם רבים ויחד עם שותפים ותורמים הפך למציאות. איך הפרויקט האחרון לפני שעברתי למשימות אחרות – מתממש בהדר ובפאר הראוי לכור הגרעיני של הישיבה”.

חדשות שומרון