נופש בעיר הקודש – חוויה שאין שניה לה

נופש בעיר הקודש – חוויה שאין שניה לה

מלון בוטיק  – כל מי שהגיע לירושלים במסגרת נופש, טיול, סיור או לצרכי לימודים ועבודה מכיר את ההרגשה שאתה לא מצליח למצות את ירושלים ואת כל מה שיש לה להציע, ותמיד רוצים לחזור שוב, לבקר באותם המקומות שכבר היינו בהם וכמובן גם במקומות חדשים. זו הרגשה שקשה להסביר, ומי שלא גר בעיר אבל ביקר בה – מכיר אותה. וזה הקסם של ירושלים ולכן היא אחת הערים המתויירות ביותר בישראל מבחינת תיירות חוץ ותיירות פנים. מלונות בירושלים קיימים בשפע במגוון של וסגנונות, ויש היצע רב של חבילות נופש משפחתיות, זוגיות ולקבוצות.

מלונות בירושלים

יש כאמור היצע רחב מאוד של מלונות בירושלים, כאשר חלק ניכר ממוקמים במרכז העיר. לינה במרכז העיר מאפשרת גישה נוחה מאוד לכל האתרים המרכזיים, היא בטוחה ותוססת – ולכן מבוקשת. יש כמה מלונות פאר של ממש במרכז העיר, ומלונות פשוטים יותר פזורים במרכז העיר גם כן, ובאזורים נוספים ברחבי ירושלים. יש גם כמה מלונות וצימרים ביישובים השונים מסביב לעיר. מלון בוטיק ירושלים הוא אפשרות מומלצת מאוד עבור זוגות שמגיעים לנופש בלי הילדים. או עבור זוגות טריים. ולצד האפשרות של מלון בוטיק יש גם אופציה למלונת רשת גדולים או דירות להשכרה לפי ימים או שבועות, בשכונת נחלאות למשל.

תמונה: shutterstock

מסלולים בירושלים

ירושלים היא אחד המוקדים שבהם תמצאו ריכוז גבוה של מסלולי הליכה שונים, בכל הדרגות הקושי ובכל הסגנונות שיש. מסלולי מעיינות, מסלולים עירוניים, מסלולים של תרבות ומורשת, ומסלולים העוברים דרך מבנים עתיקים ואתרי שימור ארכיאולוגיים. מסביב לירושלים עצמה יש מגוון רחב מאוד של מסלולי טיול אפשריים, וכדי למצות את מסלולי הטיול שיש לירושלים להציע תצטרכו להקדיש לכך לפחות כמה חודשים טובים. בשכונת  עין כרם הקסומה תהנו ממסלולי הליכה בין מנזרים וכנסיות עם המון חורש ירוק וטבעי.

נציין כי לצד האפשרות של נופש במבחר של מלונות בירושלים, תוכלו גם להנות מחבילת נופש משולבת מסלולי הליכה בצפון, כאשר מגוון של מלונות בצפון הארץ מציעים חבילות של נופש ואירוח מאוד אטרקטיביות.

תיירות ונופש