השחקן מאור שוויצר (‘שעת נעילה’, ‘השוטרים’): “כיף לצלם בשומרון”

השחקן מאור שוויצר (‘שעת נעילה’, ‘השוטרים’): “כיף לצלם בשומרון”

קרן קולנוע שומרון ממשיכה לעשות גלים. בימים אלה מצטלם סרט נוסף של הקרן במרפסת של המדינה בפדואל שבשומרון יוסי דגן יו”ר הקרן: “מהפכה תרבותית”

בימים אלה מצטלם במרפסת של המדינה בפדואל שבשומרון צולמה הקומדיה הרומנטית הקצרה: “סיפור טוב” של קרן קולנוע שומרון.

הסרט: “סיפור טוב” הוא קומדיה רומנטית קצרה של הבמאי ויוצר הקולנוע ערן בן יעקב בהפקתו של עמית ערן.

הסרט מספר על עיתונאית, שמגיעה לשומרון לצלם חתונה שמפרה את הוראות הקורונה, אלא שאז קורה משהו בלתי צפוי…

בסרט משחקים מאור שוויצר (השוטרים, גאליס, שעת נעילה) יערה פלציג (האליפים, השוטר) ושחקנים נוספים וכן אנשי הפקה וניצבים מאזור יהודה שומרון ובקעת הירדן.

“ממש כיף לצלם בשומרון” אמר היום על סט הצילום כוכב הילדים והנוער מאור שוויצר “שקט רואים נופים, רואים את הים, את תל אביב, נראית כמו מנהטן מרחוק, חוויה.צילמתי כאן כבר סרט בעבר ואבוא לצלם כאן שוב.
הקרן הדי חדשה שהיא מדהימה, עושה המון סרטים בזמן האחרון, זאת תוספת כוח משמעותית לקולנוע וזה מבורך”.

צילום: אסף ספקטור

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שתומכת בקרן אומר כי מדובר בבשורה של ממש: “הקרן פועלת במסירות ובכל הכוח, ומביאה ללא פחות ממהפכה בעולם הקולנוע. אנחנו מחוייבים להמשיך בדרך הזו לגדל את היוצרים ואת היצירה ביהודה שומרון ובקעת הירדן”.

אסתר סילם אלוש מנכלית הקרן מספרת על עוד פרוייקטים בקנה: “עד היום הקרן תמכה ב כ 50 סרטים, בימים אלו מצטלמים 4 סרטים במקביל של הקרן, אנחנו צפויים לפרימיירה של סרט הנוער הראשון שלנו באם לא תוגבל הכניסה לבתי הקולנוע בשל הקורונה ובחודש האחרון שודר סרט של הקרן “מרגלים מבית” בתאגיד השידור כאן. יש תחושה של שינוי באוויר אנחנו מחוייבים לקולנוע איכותי ואחר שמגיע מאיזור שיש לו סיפור תרבותי ייחודי”.

צילום: אסף ספקטור

היום הגיעו מאות ניצבים מכל רחבי השומרון להצטלם לסצנת החתונה בסרט, המפיק בפועל של הסרט מנדי כהן מהישוב רימונים שבבנימין אומר:” זו הפקה שניה שלי עם קרן שומרון, כיף לעבוד פתאום קרוב לבית, התוכן והאווירה שונים, אני בתעשיה כבר עשור, עבדתי בהפקות כמו סקאיי, מלכת היופי של ירושלים, פרסומות, הקמת הקרן ללא ספק משפיעה משפיעה על התעשיה לטובה”.

חינוך ותרבות כתבה ראשית