מקצועות בתחום הפיננסים והנדלן

מקצועות בתחום הפיננסים והנדלן

פעם חלומו של כל כלכלן ואיש מקצוע פיננסי היה להשתלב באחד הבנקים הגדולים. כיום, בתחום הפיננסי, הגישה היא להשתלב בתפקידי ייעוץ, אך לאו דווקא בבנק או בחברה כזאת או אחרת. נציג רשימה של שישה מקצועות מרכזיים ונחשקים בתחום הפיננסים והנדל”ן. מקצועות אלה יאפשרו לכם (ולכן) לפתח קריירה כשכירים או כעצמאים, על פי נטיות לבכם. 

יועץ כלכלי משפחתי 

המשפחה הישראלית הממוצעת כורעת תחת נטל יוקר המחיה, תחת נטל ההלוואות ותחת בעייה מרכזית אחת. הבעיה היא שאף אחד לא לימד את המשפחה הישראלית איך לנהל את העניינים הכלכליים המרכזיים השוטפים. אם אתם מחפשים מקצוע מרתק, חשוב, נחוץ וגם משתלם, תוכלו לפנות לקריירה בייעוץ לכלכלת המשפחה. יועץ לכלכלת המשפחה שכר משתלם, זה רק חצי מהתמונה. החצי השני הוא שבסופו של יום, באמת תרגישו שאתם מחוללים שינוי ועוזרים לאנשים להתבסס כלכלית ולהיחלץ ממצוקה פיננסית. 

יועץ מס 

יועצי מס מספקים שירות חיוני וחשוב, לעסקים קטנים ובינוניים. למרות שישנם יועצים שמתמחים בנושאים ספציפיים כמו השגת החזרי מס לשכירים, הרי שליווי עסקי שוטף הוא תכלית המקצוע. יועצי מס מגישים את דוחות המס עבור לקוחותיהם, מסייעים לעסקים להתנהל בצורה מסודרת ושקולה בניהול חשבונות העסק, וכן מאפשרים לחסוך הון בתשלומי המיסים בעזרת תוכנית כלכלית ועסקית הבנויה לאור חוקי המס הישראלים. 

יועץ נדל”ן

מתווכי נדל”ן – אאוט, יועצי נדל”ן – אין. יועצי הנדל”ן המצליחים ביותר לא רואים את עצמם כמתווכים בלבד. נכון, זהו תפקיד שבו נדרשת יכולת משא ומתן, אך גישה אישית והבנה מקצועית בענף הנדל”ן נדרשים לא פחות. יועצים בתחום הזה יכולים להגיע להכנסה מצוינת ולזכות להוקרה מצד הלקוחות, בעת ובעונה אחת. 

צילום: pixabay

יועץ השקעות 

כדי להרוויח, נדרשת לא רק עבודה קשה. מי שצבר הון מסוים, לאו דווקא גדול במיוחד, יוכל לבנות בסיס פיננסי רחב יותר, בעזרת השקעות נבונות. אם התשוקה שלכם היא לדעת הכל על בורסה ועל ניירות ערך וגם לעזור לאנשים לשגשג, מדובר במקצוע שיתאים לכם. יועצי השקעות יכולים לעבוד בבנקים, בבתי השקעות, בחברות עסקיות או כיועצים פרטיים. 

יועץ פנסיוני 

מקצוע נוסף שהופך לחשוב ביותר בישראל המודרנית הוא הייעוץ הפנסיוני. מאז נחקק בישראל חוק פנסיית חובה, הציבור הישראלי עדיין לא מבין מספיק בנושא. כיועצים, תסייעו ללקוחותיכם להבין את ההבדלים בין השקעות פנסיוניות מגוונות ותאפשרו להם לחסוך נכון וטוב יותר, לקראת פרישה לגמלאות. בנוסף, יועץ פנסיוני מסייע ללקוחותיו לנצל נכון יותר הטבות מס בנושא חיסכון פנסיוני, הן בתקופת החיסכון והן לקראת פרישה לגמלאות. 

יועץ עסקי 

אם תרצו להשתלב בעולם העסקים הדינאמי, תוכלו לפנות למקצוע הייעוץ העסקי. יועץ עסקי מסייע ליזמים להקים עסקים חדשים ולהתבסס. ישנם יועצים שמעדיפים להתמקד בתחום של הבראת עסקים או בבניית תוכנית אסטרטגית לקידום עסקים פעילים, שרוצים להגדיל את הרווחיות בצורה דרמטית. 

 

מידע כללי צרכנות