טכניקה ייחודית להדפסה

טכניקה ייחודית להדפסה

הדפסה על קנבס גדול או קטן היא טכניקה חדשה שנמצאת בשימוש בעולם האמנות בשנים האחרונות. זוהי למעשה דרך להדפיס תמונות וציורים על קנבסים גדולים וקטנים כאחד, באמצעות חומרים איכותיים ויציבים לאורך זמן. הדפסה על קנבס גדול היא טכניקה שהתפתח בעשורים האחרונים. אז מה הוא למעשה קנבס ומדוע ההדפסה עליו מורכבת יותר מהדפסה על נייר? קנבס הוא בד גדול שנמתח בדרך כלל על מסגרת עץ. את הקצוות של הבד ממסמרים למסגרת בעזרת נעצים או סיכות, ומחברים את חוט לתלייה לנוחות מירבית.  כך, תוכלו להרשים את כולם עם הדפסות צבעוניות או שחור-לבן, אשר עמידות לאורך זמן רב, ברזולוציה גבוהה של עד 2400 x 1200 dpi באופן אופטימלי.

 

הדפסת תמונה על קאפה

אחד היישומים הפופולריים ביותר להדפסה בפורמט גדול הוא הדפסה של תמונה על קאפה. קאפה היא  משטח קשיח, עבה וקל, אשר מגיע בעובי סטנדרטי של 5 או 10 מ”מ. הדפסה על קאפה נעשית על ידי הדפסת צבע פיגמנט שמייצר הדפסות באיכות גבוהה, הן בגווני אפור והן בצבע, והיא מתוכננת לעמוד בפני מריחות, דהייה ונזקי מים. אם אתם מחפשים שירותי הדפסת תמונות על קאפה, תוכלו לפנות לבזלת הדפסות ולקבל מהם שירות איכותי ומהיר.

 

תהליך הדפסת פוסטרים אונליין

פוסטרים מודפסים הם דרך מצוינת להעביר את המסר שלך ולהגיע לקהל רחב יותר. עם זאת, הדפסת פוסטרים עשויה לגזול זמן רב ויקר, שלא לדבר על המאמץ הנוסף של מציאת המדפסת הנכונה וקבלת המוצר הסופי. למרבה המזל, יש דרך קלה הרבה יותר להדפיס פוסטרים, תוך שמירה עם חיסכון ובנוחיות מקסימלית- להזמין אותם באינטרנט. כל מה שיש לעשות הוא רק לשלוח קובץ ברזולוציה הנכונה באימייל, ואנחנו נשלח אליך את הפוסטר. חשוב לזכור שכדי לקבל תוצאות טובות, כדאי לשלוח את הקובץ ברזולוציה הכי גבוה שאפשר.
הדפסת פוסטרים אונליין היא דרך חסכונית ויעילה לפרסום החברה שלך. מדובר בפתרון אשר חוסך לך את הזמן והטרחה של הדפסת פוסטרים בחנות או בבית דפוס יקר ורחוק. ניתן להדפיס פוסטרים באינטרנט בכל גודל או צורה, מה שאומר שתוכלו ליצור פוסטר לכל אירוע, כמו גם זוהי דרך מצוינת לפרסם את העסק או המוצר שלך. עם בזלת הדפסות אתם יכולים פשוט להעלות את העיצוב לאתר האינטרנט שלנו ולציין את המידות של הפוסטר, ואנחנו נדפיס לכם אותו במחיר משתלם.

מידע כללי