מנכ”ל מועצת בנימין יהודה אליהו עוזב במפתיע – סגנו אילן רום יחליף אותו

מנכ”ל מועצת בנימין יהודה אליהו עוזב במפתיע – סגנו אילן רום יחליף אותו

מנכ”ל מועצה אזורית בנימין יהודה אליהו הודיע שהוא “מתגייס למשימות המחנה הלאומי” לקראת הבחירות ומסיים את תפקידו במועצה. מי שיחלי, אותו יהיו סמנכ”ל המועצה אילן רום. ישראל גנץ: “רשומים על שמו הישגים שמעטים מכירים”

בעצה אחת עם ראש המועצה ישראל גנץ החליט מנכ”ל מועצת בנימין יהודה אליהו לסיים את תפקידו במועצה כדי שיוכל להתגייס למערכה של המחנה הלאומי בבחירות הקרובות.

בצהרים כתב גנץ לעובדי המועצה כי “אליהו החליט להתגייס למשימה ולהירתם לשליחות הלאומית של ניצחון המחנה הלאומי בבחירות ולשם כך, יהודה מתכוון להתפטר מתפקידו כמנכ”ל המועצה כנדרש בחוק וכדי להיות פנוי לגמרי לביצועה של משימה חשובה זו”.

ישראל גנץ שיבח את שותפו לניהול המועצה בשנים האחרונות: “איש ערכי מן השורה הראשונה שכל כולו מוקדש למשימות הנעלות של עם ישראל ובראשן משימת ההתיישבות ביהודה ושומרון. ברוח זו הוא גם הוביל בכשרון ובסיעתא דשמייא את ניהול המועצה בשלש וחצי השנים האחרונות. לזכותו נזקפים הישגים אדירים לבנימין ולהתיישבות כולה שאת רובם יודעים מעטים”.

ברמה האישית תיאר ראש המועצה וכתב כי “עוד בקדנציות קודמות פעלנו יחד כמו אחים ורעים בשותפות אידיאולוגית ומעשית. למדתי המון מיהודה. מהחדות שלו, מהחכמה, מהענווה ומהעצות המעשיות שתמיד קולעות בול. אני לוקח איתי צידה לדרך מהעבודה משותפת איתו למען ההתיישבות בכלל ובנימין בפרט, ואני רואה בהתגייסותו למשימה חשובה זו המשך ישיר לכך.”

אילן רום ישראל גנץ
צילום: דוברות

יהודה אליהו אומר: “בנימין בשבילי זה בית לשמו השתדלתי לפעול, והמשימה הבאה שלי היא המשך ישיר לשליחות למען ההתיישבות ולמען בנימין. יש לי שותפות רבת שנים עם ישראל גנץ עם קשר הדוק וחברי. אני סמוך ובטוח כי כראש המועצה הוא ימשיך להוביל את בנימין לשיאים נוספים. הוא האיש המתאים להמשיך בהובלת ההתיישבות ובנימין עוד שנים רבות מתוך אחריות כלפי ההתיישבות לצד ראייה אסטרטגית חדה שמביאה להובלתה של בנימין בתחום השירות לתושב, לקידום תכנית העשור לפיתוח הכבישים, ולמשימות רבות שנכונו לבנימין”.

מי שיכנס לתפקיד מנכ”ל המועצה הוא אילן רום ששימש בשנה החולפת כסמנכ”ל המועצה. רום השתחרר לפני כשנתיים בתפקיד בכיר מאד במערכת הבטחון. ישראל גנץ אומר כי “אילן איש עתיר עשייה בתחומים שונים והוכיח את התאמתו לתפקיד המשמעותי. הוא האיש המתאים להמשיך יחד בהובלת בנימין וההתיישבות קדימה”.

חדשות בנימין כתבה ראשית פוליטי