מינוי חדש: דוד רודמן מונה למנהל אגף התיירות החדש של מועצת גוש עציון

מינוי חדש: דוד רודמן מונה למנהל אגף התיירות החדש של מועצת גוש עציון

מועצת גוש עציון יוצאת ביוזמה חדשה ופותחת אגף תיירות שירכז את התחום המשגשג במועצה. את האגף יוביל דוד רודמן. ראש המועצה שלמה נאמן: “דוד רודמן ימשיך את העשייה המבורכת של תיירות גוש עציון ויביא להישגים נוספים”

כבר לפני שנתיים יצאו במועצת גוש עציון לדרך ביוזמה חדשה של ניהול את תחום התיירות מתוך המועצה על ידי פתיחת אגף חדש. לאחר עבודה מאומצת מול משרד הפנים, במועצה שמחים לדווח על השלמת המהלך עם פתיחת אגף תיירות במועצה עם מנהל חדש.

לאחר סיום הליך המכרז על תפקיד מנהל האגף אליו ניגשו עשרות מועמדים מוכשרים ראויים וטובים, בחרה הוועדה את דוד רודמן. רודמן נשוי לשירה ואב ל-4 תושב אלון שבות, בעל תואר ראשון בחינוך ושני במדיניות ציבורית. בעברו היה בעלי חברת “יש לאן” שעסקה בחוויות תיירותיות.

ראש מועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך על המינוי ואמר: “דוד מגיע אלינו לאחר כ-10 שנות עבודה ב’עיר דוד’ בניהול והובלת פיתוח תוכן תיירות, מדיניות ואסטרטגיה בתחום התיירות והקהילה. דוד ימשיך את העשייה המבורכת של תיירות גוש עציון ויביא להישגים נוספים. אנו מאחלים לו ולכולנו הצלחה גדולה בקידום עולם התיירות בגוש”.

נאמן בירך גם את מנכ”ל עמותת התיירות היוצא משה ברוס ואמר: “זו הזדמנות מצויינת להודות למשה ברוס, מנהל עמותת התיירות היוצא, אשר הודיע לפני כחצי שנה שהוא ממשיך ליעד הבא כמנכ”ל ישיבת נתיב מאיר. אני מאחל למשה הצלחה גדולה. פעלת ועשית רבות למען התיירות וההתיישבות בגוש עציון. החל מחידוש אתר האלון הבודד, דרך קידום קיר הטיפוס הראשון באזור, הקמת מרכז מידע ומבקרים המשלב מורשת וחדשנות, בריכות נוקדים, הנגשה ושימור אתרים ומורשת, הפקת פסטיבלים ועוד ועוד. זכיתי לעבוד עם איש מקצוע יקר ששם בראש מעייניו את טובת גוש עציון והפך לחבר אמיתי ושותף לדרך. משה, עלה והצלח במקום החדש ובעשייתך הציבורית.”.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית תיירות ונופש