מה עשו כוכבי NBA באפרת?

מה עשו כוכבי NBA באפרת?

היום, התקיים במועצה מקומית אפרת אירוע מיוחד, כזה שתושבי האזור אינם רגילים לו:
כוכבים לשעבר של ליגת ה-NBA הגיעו לביקור באולם הכדורסל המקומי לשיחה, היכרות עם פעילות מועדון הכדורסל אליצור אפרת – גוש עציון ואימונים משותפים עם השחקנים.

מדובר בשחקנים לשעבר ת’או רטליף (16 עונות בליגה, משחקני ההגנה והחוסמים הבולטים בתחילת שנות ה-2000), דייל אליס (17 עונות בליגה, מקלעי השלשות המובילים בשנות ה-80), סדריק טוני (8 עונות בליגה), ויחד עמם שחקן העבר הישראלי-אמריקאי תמיר גודמן, שבאו לשמח ולהעניק לשחקנים המקומיים חוויה חד פעמית. ת’או רטליף לימד את הנוכחים שיעור בהתמדה וסיפר: “בכיתה ח’ הדיחו אותי מהקבוצה. המשכתי להתאמן וחזרתי אליה. בכיתה ט’ שוב הודחתי. התאמנתי עוד יותר חזק כדי לחזור. ואז בסוף התיכון התבשרתי שהתקבלתי למלגה במכללות ומשם הדרך לקריירת NBA נסללה. זה המסר שלי – תתמידו, תאמינו, תשקיעו ותגיעו רחוק”.

צילום: דוברות

גם דייל אליס שיתף: “הדבר הכי חשוב זה ללכת עם האהבה שלך. שיחקתי בכל מיני ענפי ספורט, אבל לא אהבתי שום דבר כמו כדורסל ולכן השקעתי בזה ונהייתי שחקן מקצועני. אני קורא לכם ללכת עם האמת שלכם עד הסוף”.

האולם המיתולוגי של מרכז קהילתי אפרת בשכונת הגפן היה מלא עד אפס מקום, כאשר קרוב ל-500 איש באו לקחת חלק באירוע, ביניהם שחקנים ושחקניות מכל הגילאים, הורים ותושבים אוהבי כדורסל. המועדון המקומי, יש לציין, הוא מהגדולים באזור ירושלים ומשחקים בו 400 שחקנים ושחקניות מגילאי גן ועד בוגרים.

הביקור התקיים במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת Athletes for Israel וProject Max-, הפועלות לקדם את תדמיתה של ישראל בעולם ולהילחם בתופעות של אנטישמיות וגזענות באמצעות הספורט.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית