מדרגות לגן עדן – מדרגות מעוצבות לבית מושלם

מדרגות לגן עדן – מדרגות מעוצבות לבית מושלם

מדרגות בבית הפכו כבר ממזמן לאלמנט דקורטיבי המשדרג את עיצוב חללי הפנים, מעבר לשימוש המובן שלהן לצורך מעבר בין מפלסים בתוך הבית או מחוצה לו. אם בעבר העיצוב של המדרגות היה סטנדרטי ויחסית משעמם, כיום יש קשת רחבה של אפשרויות ומגוון רחב של מדרגות מעוצבות המבטיחות מראה ייחודי ויוקרתי ועיצוב חלומי עם אמירה אישית.

את המדרגות המעוצבות לבית המושלם אפשר לייצר מחומרים שונים כמו בטון, עץ, זכוכית ומתכת. ניתן לתכנן ולייצר מדרגות בעיצובים מרהיבים כמו מדרגות תלויות, ספירלה, לולייניות וכו’.

שילוב מנצח בין פונקציונליות לעיצוב מרהיב

אם גם אתם מחפשים מדרגות בעיצוב מקורי וייחודי כדאי לכם לשאוב רעיונות מאתרים וממגזינים העוסקים באדריכלות, עיצוב פנים ובנייה של בתי יוקרה. המדרגות חייבות להתאים לעיצוב הכללי בבית הפרטי כדי לשמור על קו אחיד וליהנות מהרמוניה בחללי הפנים.

המדרגות משמשות קודם כל למעבר בין מפלסים בתוך הבית או הדירה, לכן יש לתכנן אותן היטב ובהתאמה לאורח החיים ולמאפייני הדיירים. מעבר לתפקיד הפונקציונלי של המדרגות יש להן תפקיד חשוב כפריט עיצובי ואמנותי, לכן הבחירה אינה פשוטה וכדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע המנוסים. חשוב לזכור כי מדרגות לבית חייבות להיות בטיחותיות, יש לתכנן ולייצר אותן בהתאמה לתקנות התכנון והבנייה ולתקן הישראלי המחייב, עם מעקה בטיחות ו/או ידיות אחיזה כדי למנוע נפילות.

בתכנון האדריכלי המודרני המדרגות כבר אינן משמשות רק למעבר בין מפלסים בבית, הן הפכו לפריט דקורטיבי עם אמירה אישית וייחודית, ויש למדרגות כיום תפקיד מרכזי בעיצוב הבית ובהקניית ערך מוסף לדיירים.

מדרגות מעוצבות לגן עדן

הבית מהווה את הארמון הפרטי שלנו, בו אנחנו יכולים להיות חופשיים ולחיות את חיינו כפי שאנו רוצים. כדי לשדרג את האווירה ועיצוב הפנים כדאי להשקיע זמן ומחשבה בתכנון המדרגות. יש שפע אפשרויות ופתרונות, אפשר לתכנן מדרגות ספירליות מעץ ומחומרים נוספים, להתקין מדרגות תלויות המציעות תחושה של ריחוף במבנה, וניתן לנצל את החללים הפנויים מתחת לגרם המדרגות לצורך פתרונות אחסון חכמים.

מדרגות ביתיות. יש להקפיד על שילוב בין פונקצויונליות ועיצוב. צילום: Pixabay

ניתן לתכנן מדרגות עץ בצורה של קיר מטפס, עם או ללא מדפים וארונות אחסון בצד ומתחת לגרם המדרגות, אפשר לבחור מדרגות מעוצבות מזכוכית עמידה וחזקה, ואפשר לבנות את המדרגות ממתכות עמידות שונות במגוון עיצובים לבחירה, ובשילוב עבודות פרזול מדהימות.

כאשר מחפשים רעיון מקורי ומלהיב למדרגות מעוצבות כדאי להכיר את המדרגות העשויות מבטון מוחלק בעיצוב לבחירה. אם יש לכם כבר מדרגות בנויות בתוך הבית או מחוצה לו ואתם מעוניינים לשדרג אותן אפשר לתכנן עיצוב מרהיב ומקורי באמצעות חיפוי מיקרוטופינג על התשתית הקיימת.

מדרגות בטון מעוצבות הן פתרון נפלא לעיצוב הבית, המשרד או כל מבנה אחר. אפשר לבנות את התשתית מלוחות פייבר צמנט או מבטון בשילוב ברזל או מתכת חזקה אחרת. לוחות פייבר צמנט בחיפוי מיקרוטופינג מתאימות בעיקר לסגנון של המדרגות התלויות.

כדאי לדעת כי מדרגות בטון מוחלק מתאימות לשימוש פנים וחוץ, הן עמידות לאורך שנים, אין צורך בתחזוקה למעט ניקון שוטף, וניתן לעצב את המדרגות בהתאמה מדויקת לצרכים ולרצונות של הלקוח או על פי תוכנית של אדריכל מטעם הלקוח. מדרגות מעוצבות מבטון הפכו לטרנד פופולרי בארץ ובעולם בגלל קשת אפשרויות העיצוב, העמידות המעולה, התחזוקה הפשוטה והמראה היפהפה והמרשים.

צרכנות