לפתח את תחביב הנגינה שתמיד חלמתם עליו 

לפתח את תחביב הנגינה שתמיד חלמתם עליו 

בין אם אתם מתגוררים באריאל, בתל אביב או ברמת הגולן, ודאי חלמתם באיזשהו שלב ללמוד לנגן על גיטרה. אם לא גיטרה, בטח פסנתר, תופים או בכלל ללמוד לשיר. ואם אכן חלמתם לפתח את תחביב הנגינה שלכם, הכנו עבורכם כמה טיפים ששווה להכיר. 

חולמים ללמוד לנגן או לשיר? אנחנו כאן כדי להגיד לכם שאתם לא היחידים. תחביב הנגינה והשירה הוא תחביב שמוציא מאיתנו אמוציות, אנרגיה וכיף גדול. לא סתם אנשים חולמים לנגן ולשיר, זהו תחביב שלוקח את האדם למקומות רוחניים במיוחד. ואם תמיד חלמתם ללמוד לנגן גיטרה, תופים או בכל כלי אחר, השורות הבאות בשבילכם. נתחיל עם הבייסיק, לימודי גיטרה למתחילים. 

ללמוד לנגן על כלי הנגינה שלכם ולפתח את התחביב 

כל עוד אתם מעוניינים ללמוד לנגן על גיטרה, אתם יכולים להירשם למגוון קורסים שונים. יחד עם זאת, חשוב לדעת שגם ניתן לנסות ללמוד לבד. בימינו יש לכם את אתר יוטיוב, שבו יש מיליוני סרטונים של לימוד על גיטרה. תוכלו ללמוד מקצבים, אקורדים, סוגי פריטות על גיטרה ועוד. 

לפתח את התחביב שתמיד חלמתם עליו. תמונה: pixabay

אם אתם מגלים שקשה לכם ללמוד לבד מול המחשב והסרטונים, אתם יכולים להירשם לקורס לימודי גיטרה למתחילים. הקורס הזה יאפשר לכם להכיר את עולם המוסיקה, את הסולמות השונים, האקורדים, את סוגי הפריטות עם מפרט ועוד. 

אצל מי ואיפה ניתן ללמוד נגינה? 

לאחר שאתם נרשמים לקורס מתחילים על גיטרה, אתם תוכלו להבין אם זה באמת בשבילכם או אולי פחות. אם אתם מרגישים שזה באמת עושה לכם את זה, אפשר לשקול להמשיך הלאה ללימודי תווים, שזו כבר תורה קצת אחרת ומעט יותר מורכבת. אבל אם אתם אוהבים את זה, לא תרגישו במורכבות. 

כל עוד אתם מעוניינים ללמוד לנגן גל כלי נגינה כלשהוא, אתם יכולים למצוא בימינו בקלות מורה פרטי. תוכלו לבקר בקבוצות בפייסבוק של נגנים ומוזיקאים, שם תוכלו לאתר מורה פרטי. אם אתם לא מעוניינים ללמוד אצל מורה פרטי, יש לכם למשל מסגרות כמו הקונסרבטוריום. 

אל תיבהלו אם תחושו בקשיים בהתחלה 

לאחר שאתם מתחילים ללמוד לנגן על כלי נגינה, חשוב לזכור שהגוף מבצע הסתגלות מסוימת. בשבועות הראשונים אתם עלולים להרגיש קשיים מסוימים בנגינה. למשל, לאחר כמה שבועות בקורס לימודי גיטרה למתחילים, ייתכן שתרגישו כאבים בקצות האצבעות. אל תתרגשו יותר מדי, זה עובד לאחר תקופה מסוימת. בדרך כלל, לאחר כחודש כבר לא תרגישו בכאבים האלו. 

הטיפ הכי חשוב שאפשר לתת הוא, לא להתייאש. סמכו עלינו, בהתחלה הכול קשה ונראה מורכב. לאחר כמה חודשים בקורס לימוד על כלי נגינה, אתם תוכלו כבר לחוש בהבדל. המלצה שלנו, תמיד יהיה כדאי להתחיל את הלימודים עם שיר שאתם מאוד אוהבים. תלמדו לנגן אותו, תבינו את רצף האקורדים ותמשיכו הלאה לשיר הבא. כמו כן, אפשר גם ללמוד במקביל לשיר את השירים שאתם אוהבים, זה ידרבן אתכם עוד יותר להמשיך להתמיד. 

בין אם אתם מעוניינים בקורס לימודי גיטרה או בקורס אחר, יהיה חשוב לבחון נכון את המורה שלכם. אם בפגישת ההיכרות אתם מרגישים שאין “קליק” מקצועי, תנסו להיפגש עם מורה נגינה נוסף ותשוו ביניהם. כך תוכלו לבחור נכון את המורה שלכם. 

צרכנות