לאחר תקיפת המגד: תושבי גב ההר קיימו אירוע הוקרה למגד במירוץ הנקין

לאחר תקיפת המגד: תושבי גב ההר קיימו אירוע הוקרה למגד במירוץ הנקין

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ויו”ר וועדי הישובים בגב ההר קיימו אירוע הוקרה למג”ד 202 אלמוג רותם וחיילי צהל במירוץ הנקין הבוקר באיתמר: “אנחנו לא מתבלבלים, ההתיישבות בשומרון בצד של צה”ל, לא יצליחו להפריד בין התושבים והנוער בשומרון לצה”ל”

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הנהגות ישובי גב ההר ותושבי האיזור קיימו הבוקר אירוע הוקרה למג”ד 202 סגן אלוף אלמוג רותם, ולחיילי צה”ל. זאת כתשובה לאירוע בו אתמול ישראלים תקפוו חיילים ואת מג”ד.202 בחווארה. האירוע התקיים בפתיחת מירוץ הנקין שמתקיים מדי שנה בישיבת חיצים לזכר נעמה והרב איתם הנקין שנרצחו לפני 7 שנים בין אלון מורה לאיתמר.

הרב איתם הנקין היה בוגר ישיבת חיצים והיה בדרכו מאירוע בוגרים של ישיבת חיצים כשנרצח עם אשתו נעמה בפיגוע ירי לעיני ילדיו. ישיבת חיצים מקיימת את מירוץ הנקין כל שנה עם תלמידים ותושבי האיזור.

בטקס נכחו מח”ט שומרון אל”מ שמעון סיסו, מג”ד 202 סגן אלוף אלמוג רותם, ועמו החיילים שהיו איתו באירוע אתמול בחווארה.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון העניק זר פרחים גדול למגד 202 ולחייל נווה שהיה באירוע אתמול, וכן שמן זית ויין מהשומרון יחד עם הנהגות הישובים.

יוסי דגן אמר: “רגע לפני שמרוץ הנקין מתחיל עם נציגי המשפחה, עם ישיבת חיצים, עם תושבי השומרון, אנחנו בחרנו כולנו יחד עם יו”רים ויו”רית, ועדי הישובים וגב ההר, לפתוח את הארוע הזה ביחד עם מח”ט שומרון, אל”מ שמעון סיסו, בחרנו לפתוח את הארוע הזה, ארוע הוקרה לחיילי צה”ל שמשרתים כאן  ובכל הארץ ובראשם למג”ד 202 אלמוג היקר וללוחם נווה שאנחנו אוהבים אתכם מאוד, מצדיעים לכם וכולנו מוקירים לכם תודה עמוקה.
*לא צריך להכביר במילים על הארוע שלא צריך להיות שהיה כאן שלשום, כולנו באותה הדעה לגביו, אנחנו לא מתבלבלים, ההתיישבות בשומרון אוהבת את צה”ל ואני אומר בצורה ברורה את מה שכולנו מרגישים בלב:

אנחנו מלאי הערכה והערצה לחיילי צה”ל שעובדים כאן ביום ובלילה כדי להגן על תושבי השומרון – ומכאן מהשומרון, להגן על כל תושבי מדינת ישראל. אף אחד בעולם לא יצליח להפריד בין תושבי השומרון ונוער השומרון לבין צה”ל וגדוד 202.*
הוקרה קטנה מאיתנו, לך המגד היקר סגן אלוף אלמוג רותם, ולך הלוחם נווה היקר, באהבה גדולה בשם כל תושבי ותושבות השומרון, ובשם נוער השומרון, אנחנו אוהבים אתכם ואוהבים את צה”ל.תודה רבה!”

קרדיט: רועי חדי – מועצה אזורית שומרון

יוני הישראלי יור הר ברכה: “ההתיישבות והצבא כרוכים ושלובים זה בזה. מסירות הנפש של חיילי ומפקדי צה’ל יחד עם האהבה וההערכה של ההתיישבות כולה ותושבי גב ההר בפרט לחיילים, הן תופעות נאצלות שראויות להוקרה והערכה. נמשיך לפעול יחד למען ההתיישבות ולמען ביטחון עם ישראל כולו בכל מרחבי ארצנו”

הדס גולדין יור איתמר: “כמויות האהבה והפינוקים שמרעיפים התושבים על החיילים בשגרה ובטח בתקופות מתוחות מעידים את מה שברור לכולנו, צה”ל וההתיישבות זו מקשה אחת שעובדת יחד למען בטחון מדינת ישראל כולה”.

גולן אבגי יור יצהר: “כולנו מחבקים את החיילים, לשמחתי הישוב יצהר עבר שינויים חיובים רבים בשנים האחרונות. ממליץ לתקשורת לעדכן גרסה ולגלות שלא כל ארוע שלילי יוצא מיצהר. תושבי יצהר וההנהגה עובדים צמוד עם הצבא ויש לנו פינה לחיילים והרבה צ’ופרים, אנחנו מחבקים את החיילים ואוהבים אותם”

יהודה מייזל יו”ר אלון מורה: “פגיעה בחיילים שלנו זה חרפה וזה קו אדום!! החבורה האנרכיסיטית הזו פוגעת בהתיישבות ובביטחון המתיישבים.

חיילי צה”ל הם מעל לכל מחלוקת ומאבק, הם האחים שלנו ואנו מעריכים ומחבקים אותם מאוד!!”

חדשות שומרון כתבה ראשית