העיר אריאל זכתה לקבל תרומה של אמבולנס נוסף

העיר אריאל זכתה לקבל תרומה של אמבולנס נוסף

ארגון ה RJCF של הקהילה היהודית יוצאת ברית המועצות לשעבר היושבת בבוסטון שבארה”ב, בחר לתרום תרומה משמעותית וחשובה לתושבי העיר אריאל והסביבה – אמבולנס מצויד לתפארת – להצלת חיים.

בשבוע שעבר התקיים טקס חניכת האמבולנס במעמד ראש העיר אריאל מר אלי שבירו, סגנו מר פבל פולב, מנכ”ל העירייה מר שלמה רואימי וחברי מועצה נוספים. את ארגון מד”א ייצגו מר חיים דורי – מנהל מרחב ירקון, מר גינאדי דובינסקי – קצין מבצעים, מר עופר לחמי – מנהל סניף מדא אריאל והגברת ענת גילגל סופרוויזרית במרחב ירקון.

קרדיט תמונות: דוברות עיריית אריאל

ראש העיר אלי שבירו פתח את הטקס והודה לתורמים על תרומתם החשובה, תוך מתן דגש על קשר הידידות החשוב והאמיץ שנרקם בין העיר אריאל לארגון ה RJCF, שבין שאר פעילותיו המבורכות, תורם ומסייע לאחזקתו של תיאטרון ‘מטרה’ שהוא התיאטרון העירוני של העיר אריאל, תיאטרון זה מפעיל בין היתר סטודיו למשחק לבני נוער.

מר פאבל פולב, סגן ראש העיר, שיבח את ארגון ה RJCF, פירט על פועלו הרב למען ישראל בכלל ואריאל והשומרון בפרט, עוד הוסיף וציין על הקשר האמיץ שנרקם בין אריאל לבין הארגון ותרומותיו הרבות לעיר ולתושביה.

קרדיט תמונות: דוברות עיריית אריאל

מר חיים דורי מנהל מרחב ירקון במד”א, הודה אף הוא לארגון וציין את החשיבות הרבה של קבלת תרומה של אמבולנס בכל עת, אך במיוחד בעיתוי זה, בו לצערנו אנו חווים הסלמה, והאמבולנס כבר הופך להיות נכס משמעותי במערך הצלת החיים באריאל והסביבה.

נציגי התורמים בארץ מר אלכס קפלן – המנהל האמנותי של תיאטרון “מטרה” באריאל ומר מקס צ’רנוגלס, הודו בשם ארגון RJCF לנכבדים. וציינו כי יוזמת התרומה היא פרי עשייתם של מר אלכס קויפמן – נשיא ארגון RJCF, הגב’ לינה קלבנר, דר’ מילה מגיטסקי, הגב’ אינסה ריפקין וחברי דירקטוריון RJCF.
אלי שבירו ראש העיר אריאל: העיר אריאל התברכה בידידים יקרים ואוהבים, ואני גאה שזהו אמבולנס שני שנתרם במיוחד עבור תושבי העיר שלנו, אשר בהיותנו עיר מחוז ישרת גם את תושבי הסביבה. כולי תקווה שיגיע היום בקרוב שהאמבולנס הזה יזכה לקחת בעיקר יולדות להבאת חיים חדשים.

בריאות חדשות אריאל כתבה ראשית