לאחר מאבק ממושך: 296 יחידות דיור לבניה בבית אל יצאו למכרז

לאחר מאבק ממושך: 296 יחידות דיור לבניה בבית אל יצאו למכרז

משרד השיכון פרסם את תנאי המכרז לבנייתן של מאות יחידות דיור במועצה המקומית בית אל. ראש המועצה שי אלון שהוביל את מחאת ההקפאה: “זו בשורה נפלאה לתושבים ערב חג הפסח”
לאחר עשור של הקפאת בנייה במועצה המקומית בית אל, כמעט ללא תקדים בישראל, הוציא אתמול משרד השיכון את המכרז לבנייתן של 296 יחידות דיור שייבנו בתחומי המועצה.כזכור, לפני כשנתיים הוביל ראש המועצה שי אלון מאבק ממושך ומתוקשר שכלל הקמת אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים, ראש המועצה והתושבים מחו על הקפאת הבנייה שנכפתה עליהם.

ראש מועצת בית אל, שי אלון. צילום באדיבות דוברות המועצה

לפני מספר חודשים הבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו לאשר בנייה של 296 יחידות דיור, אלא שגם הבטחה זו לא מומשה עד אתמול.

כאמור, משרד השיכון הוציא אתמול את המכרז ותנאי המכרז והחוברת המלאה מפורסמים באתר מקרקעי ישראל. על פי המכרז מחצית מהדירות ינותבו לתוכנית ‘מחיר למשתכן’ ואילו שאר יחידות הדיור ימכרו לציבור הרחב.

שי אלון ראש המועצה אמר: “ברכות לבית אל שלנו, לאחר עשור שנים ללא בנייה בבית אל יוצאים לדרך חדשה. בנוסף אושר השבוע הסכם פיתוח כוללני עם משרד השיכון. מדובר בארוע היסטורי. אני מברך את  תושבי בית אל על הבשורה המשמחת הזאת ערב פסח. ומקווה שבתוך זמן קצר בתוך נתחיל בפיתוח השטח ובבניית הבניינים למגורים”

https://youtu.be/Fpdm3F8uSUk
<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/Fpdm3F8uSUk” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>
חדשות בנימין כתבה ראשית נדל''ן