לאחות את הקרע המשפחתי

לאחות את הקרע המשפחתי

יחסים בתוך המשפחה הוא נושא מורכב, הטומן בחובו רובד עמוק של חוויות, רגשות, קשיים, טינה ואהבה, הקשורים בקשר דם משפחתי. לעיתים, ישנם מקרים בהם הקרע המשפחתי הוא כה עמוק כך שבני המשפחה לא יכולים לגשר על הפער לבדם ולאחות את הקרע ללא ליווי מקצועי, ובהם חשוב לפנות ולקבוע פגישות גישור משפחתי עם מגשר מומחה. בפגישות הגישור המשפחתי המגשר ינסה להבין את מקור הסכסוך, לישר את הקו ולהוריד את משקעי העבר על מנת לבנות בסיס יציב ומחודש ליחסים משפחתיים בריאים ותקינים. המגשר יפעל על מנת לתקן את היחסים המשפחתיים ולגבש הבנות בין בני המשפחה בכל הנוגע לרגשות, לצרכים ולרצונות של כל הצדדים המעורבים.

להחזיר את הילד

בעשור האחרון העולם השתנה, והמעבר ממדינה למדינה הפך לפשוט מאי פעם. על אף שבמרבית המקרים מדובר בשינוי מבורך אשר פותח אפשרויות ומאפשר לאזרחים של מגוון מדינות ליהנות מיתרונות העולם הגדול, ישנם גם מקרים בהם היתרון הופך לחיסרון, כמו מקרי חטיפת ילדים. בניגוד לדעה הרווחת, חטיפת ילדים לרוב אינה מתבצעת על ידי אדם זר, אלא בתוך המשפחה – מדי שנה משפחות מתמודדות עם מקרים מורכבים וקשים בהם אחד מבני המשפחה לוקח למדינה אחרת את הילד, בניגוד לרצונם של שאר בני המשפחה, ומקרים אלו לרוב מורכבים לטיפול. עם זאת, בשנת 1991 מדינת ישראל חתמה על אמנת האג אשר מתווה כללים ברורים לטיפול במקרי חטיפת ילדים בין מדינות, כך שהיא מחויבת לפעול לפי האמנה ולסייע להחזיר ילדים למשפחתם.

ליווי מקצועי לכל אורך הדרך

בין אם אתם מתמודדים עם סכסוך ירושה, חטיפת ילדים או אפילו הליך גירושין מורכב וקשה, דעו שייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מקצועי יכולים להוות את כל ההבדל בהתקדמות ההליך המשפטי על הצד הטוב ביותר. ייעוץ משפטי מקצועי חשוב על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הליכי גירושין, משום שמדובר בהליכים שיכולים להסתיים במהירות בעזרת הליווי המתאים של עורך דין גירושין מיומן ומנוסה, ולא להימשך שנים ארוכות ולגרור עימם הוצאות משפט רבות, כמו גם תסכול קושי רגשי הן לבני הזוג המתגרשים והן לילדים המשותפים. אלינור ליבוביץ’ היא עורכת דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין ומתמחה בתיקים מורכבים כמו חטיפת ילדים וסכסוכי ירושה. יתר על כן, אלינור היא גם מגשרת מוסמכת אשר מלווה משפחות בהליכי גישור משפחתי ומסייעת להם לתקן את הקרעים ביניהם. לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי מקצועי חייגו 03-6969916.

עצת מומחה