כשפינוק ובריאות משתלבים – מגש פירות בירושלים

כשפינוק ובריאות משתלבים – מגש פירות בירושלים

האם מגש פירות מתאים לאירועי חברה במשרד? איך בוחרים פירות שיתאימו לכולם? מה בודקים לפני שמזמינים מגש? 

ירושלמים יודעים היטב מהו אוכל טוב, ולכן גם כשזה מגיע לקינוח הם יודעים היטב להעריך קינוח שהוא גם טרי וגם בריא. בירושלים הקרירה בימי החורף והחמימה בימי הקיץ כולם אוהבים ליהנות לאורך כל השנה מקינוחים בריאותיים שלא טומנים בחובם ייסורי מצפון כשאוכלים אותם. אז איזה מגש יתאים לאירוע בחברה או במשרד ומה כדאי לבדוק לפני שמזמינים? בכתבה זו נענה על כל השאלות.

מגש פירות לאירוע בחברה או במשרד

היום המודעות ההולכת והגוברת לאוכל בריא מגיעה גם למקומות העבודה. במיוחד במשרדים ובמקומות עבודה בהם אין פעילות פיזית רבה, ישנה מודעות גבוהה לאוכל בריא ומזין. לכן רבים מבעלי המשרדים, המנהלים והעובדים בוחרים באוכל מזין וגם בהזמנת מגש פירות בירושלים. המגשים אהובים על כולם, מלאים בוויטמינים טובים שמסייעים לשמור על הערנות ואינם משמינים. לרוב אלה יהיו גם הקינוחים הנחטפים ביותר בישיבות צוות כיוון שהם ממלאות את הגוף באנרגיה, אך ללא רגשות האשם.

בחירת הפירות והעיצוב

מגשי פירות יכולים להגיע במגוון של גדלים, צורות וצבעים. השימוש במגוון הפירות יכול להוסיף לעיצוב ולכן רבים משלבים בין פירות טרופיים לפירות ארץ ישראליים. כך למשל ניתן לראות במגש אחד אבטיח לצד מנגו, אננס, תותים, קיווי וענבים, כשכל אחד מהפירות חתוך באופן מחמיא וייחודי וכולם יחד יוצרים תמונה שלמה וצבעונית. כמו כן, ניתן לבחור לצאת מהסטנדרט ולעצב מגש בצורת סושי פירות או בסלסלה, וזאת כדי להוסיף אלמנט עיצוב מפתיע.

מה כדאי לבדוק?

היום ניתן להזמין מגשי פירות אונליין ובמהירות שעוד לא נראתה כמותה. המגשים מגיעים מעוצבים בצורה מסוימת ומתאימים למספר מסוים של סועדים, אך ניתן להוריד מהם פירות או להוסיף אחרים. יש לבחון האם המקום מגיש אוכל טרי ושאיכות הפירות היא מובחרת, ניתן לעשות זאת על פי המלצות של גולשים אחרים באינטרנט. כמו כן, רצוי לבחון את נושא ההובלה ולוודא שהיא נעשית בקירור ושישנה עמידה בזמנים על פי ההתחייבות של העסק.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

צרכנות