כל מה שצריך לדעת על עבודות איטום

כל מה שצריך לדעת על עבודות איטום

אנשים פונים אל קבלן איטום כאשר הם מגלים שיש רטיבות בבית. יש סוגים שונים של רטיבות שדרושות עבודות איטום. בימי החורף יש הרבה פעמים נזילות כתוצאה מירידת גשמים יש נזילות במקומות שונים בבית, לעיתים הנזילה קורית דרך חלון מסוים, לעיתים הנזילה בגג, יש אנשים שיש להם נזילות אפילו מתוך קירות.. הרבה עבודות איטום הן עבודות איטום שנעשות לגג. בימי גשמים יש גגות רבים שמטפטפים וגורמים לרטיבות בקומה העליונה. זה מצב מאוד לא נעים אנשים הסובלים מטפטופים, זה יוצר עובש. וגם לטווח ארוך הורס את המבנה ופוגע ביציבות של המבנה.

מוקדי רטיבות בבית

נקודות הרטיבות בבית, יכולות להיווצר בחורף במקומות שונים. לעיתים נכנסת רטיבות דרך הגג, פליטים נכנסת רטיבות דרך חלונות שהם לא אטומים נכון. קבלן איטום יכול לבצע עבורכם איטום גם של חלונות וגם של הגג. יש לפעמים חדירה של מים אפילו דרך קירות. השלב הראשון הוא לאתר איפה הנזילה ואיפה צריך לאטום. יש קבלני איטום שמשתמשים במצלמה תרמית כדי לאתר את מקורות הנזילה לבצע את האיטום בצורה יעילה הרבה יותר.

איך לאטום את הנזילה בצורה היעילה ביותר?

אחרי שקבלן האיטום איתר את מקור הנזילה, הוא יכול להבין איך אפשר לאטום את הנזילה בצורה טובה, זה הזמן לחשוב ולהחליט איזה חומרים ישמשו ולצורך האיטום. אם מדובר באיטום של גג יש כמה אופציות שאפשר להשתמש בהן. יש מי שאוטם את הגג בעזרת יריעות מיוחדות, ואפשר גם לאטום את הגג בעזרת חומרים אוטמים. יש חומרים מתאימים גם עבור קירות וחלונות. חשוב לוודא עם קבלן איטום באיזה חומר הוא משתמש, כדי לוודא שהחומר יהיה באמת יעיל. וימנע נזילות לאורך זמן ארוך. וגם לברר מראש עלויות. איטום יכול להיות אפקטיבי למשך שנים רבות אם הוא מתבצע בצורה נכונה ומקצועית. כדאי לשאול את קבלן האיטום אם הוא נותן אחריות ולכמה זמן. כדי שלא ייווצר מצב שאחרי כמה חודשים או אחרי שנה פתאום שוב תהיה נזילה ותצטרכו שוב לטפל בה.

 

צרכנות