איך בוחרים עורך דין מומלץ

איך בוחרים עורך דין מומלץ

בנקודות שונות בחיים אנו זקוקים לשירותו של עורך דין מומלץ. כמו למשל עורך דין עמוס אלגאלי. מובן שאם אנחנו רוצים להגיש תביעה נגד אדם או גוף כלשהוא, אנחנו חייבים לפנות לעורך דין שייצג אותנו ש בתי דין לתביעות קטנות בהם אדם יכול לייצג את עצמו אך שם אפשר לתבוע עד סכומים מסוימים ולא כל נושא. במרבית המקרה בן אדם חייבים לקחת ייצוג של עורך דין.

בחירת עורך דין מהתחום הנכון

על אחת כמה וכמה אם אתם נתבעים וזקוקים לעורך דין שיגן עליכם. תחום המשפט הוא תחום ענק, לכן כל עורך דין מתמחה בתחום ספציפי בעולם המשפטים. השלב הראשון הוא להבין לאיזה תחום התביעה שלכם שייכת. ברגע שהבנתם לאיזה תחום התביעה שייכת , תוכלו לפנות לעורך דין בתחום. כדאי לבחור עורך דין עם ניסיון של שנים של עבודה. זה מקנה לו הרבה ידע. סביר שעורך דין שהוא יחסית ותיק כבר ייצג אנשים עם תיקים דומים למקרה שלכם. כמו כן עורך דין ותיק עם ניסיון רב במשפט כבר מכיר היטב את המערכת מכיר את האנשים הפועלים בה. זה נותן לו יתרון בניהול יעיל וחכם של התיק שלכם.

האם לבחור עורך דין יקר?

מי שמכיר את התחום יודע שיש עורך דין שנוטים לגבות סכומים גבוהים ויש עורכי דין שגובים פחות. אנשים נוהגים לחשוב, עורך דין יקר הוא עורך דין טוב יותר. זה לא תמיד נכון. יש עורכי דין שהוגנים יותר במחיר אך הם גם עורכי דין מצוינים. בכל מיקרה כחלק מהיכרות עם עורך דין חדש חשוב להבין כמה תעלה שיחת היכרות עם עורך הדין. כדאי לברר כבר מראש מה יהיה שכר הטרחה.  מאוד לא נעים להתחיל טיפול של עורך דין ולגלות ששכר הטרחה יותר יקר, ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. בדרך כלל שכר טרחה מורכב מכל מיני גורמים ניתן להתרשם מה שכר הטרחה המומלץ ברישומים בלשכת עורכי הדין. יש גם באינטרנט מחירונים של שכר טרחה. ברוב המקרים יש שם המלצות שכר טרחה מקובל.

Uncategorized