האם להצטרף לקבוצת רכישה?

האם להצטרף לקבוצת רכישה?

הרבה אנשים שמעוניינים לקנות דירה חדשה שוקלים הצטרפות לקבוצת רכישה. יש יתרונות וחסרונות בהחלטה זו של רכישת דירה דרך קבוצת רכישה. נדמה שהיתרונות עולים על החסרונות במיוחד מבחינת העלות. רכישת דירה דרך קבוצת רכישה בעזרת יזם תעלה בדרך כלל הרבה פחות מרכישת דירה חדשה מקבלן.

תופעה ותיקה שהתפרסמה יותר בשנים האחרונות.

אנשים חושבים שקבוצות רכישה הן דבר חדש. ואכן התקשורת עוסקת בהן לאחרונה. כך שבכל בית בישראל יודעים מה זאת קבוצת רכישה ומה היתרונות שלה. לא הרבה יודעים כי קבוצות רכישה בבניה היו קיימות לפני עשרות שנים. זה היה נפוץ אצל אנשי צבא שרכשו דירות יחד. מה היא בעצם קבוצת רכישה? קבוצת רכישה היא קבוצה של רוכשים שיש מישהו שמאגד אותה ומייצג אותה. זה יכול להיות עורך דין כלשהו או חברה מסוימת , יזם. שמייצגים את הקונים. הקונים ירכשו יחד קרקע ויקדמו ביחד את הפרויקט.

יתרונות קבוצת רכישה

הקבוצה תחליט ביחד את ההחלטות בכל שלב במהלך הבניה. הם יקבעו מי אנשי המקצוע שיעבדו איתם. איזה אדריכל יבחר לתכנן את המבנה, מי יפקח על המבנה ועוד. את הפרויקט ילווה בדרך כלל עורך דין שינסח את כל החוזים הנדרשים ויטפל בפרויקט אצל רשם המקרקעין. כאשר אתם פונים ומצטרפים לקבוצת רכישה אתם יכולים לחסוך מאות אלפי שקלים מעלות הדירה. תמיד פניה לקבלן תהיה הרבה יותר יקרה.

יתרונות מבחינת רישום בעלות

יש גם יתרונות מבחינת רישום הנכס על שמכם. כשאתם קונים דירה מקבלן הדירה תהיה בבעלותכם באופן רשמי רק לאחר רישום הבית המשותף ורישום בעלות הדירה בטאבו. ואילו כשאתם מצטרפים לקבוצת רכישה כבר בתחילת התהליך שאתם רוכשים את הקרקע, החלק שלכם בקרקע נרשם על שימכם. רכישת דירה בקבוצת רכישה טובה למי שאוהב להחליט על כל פרט בדירה כי כשאתם קונים דירה מקבלן כבר אי אפשר לשנות בדירה שום דבר, ומקבלים למעשה מוצר מוגמר. שאתם רוכשים בקבוצת רכישה אתם מחליטים על כל פרט לגבי תהליך תכנון ובניית דירה בפרויקט. במהלך כל התהליך אתם חוסכים בעלויות ומקבלים דירה יותר טובה במחיר נמוך.

למידע נוסף >> https://merkaz-nadlan.co.il/

נדל''ן