איך בוחרים ריהוט רחוב

איך בוחרים ריהוט רחוב

ריהוט רחוב, שולחן פיקניק, לוח מדעות

אם אתם עירייה או רשות תכנונית או קבלן משנה שקיבל תכנון אזור, אתם בוודאי חושבים על ריהוט רחוב שיתאים לפרויקט. ריהוט רחוב הוא חשוב מאוד ליצירת עיר פונקציונלית נוחה ושימושית וגם אסתטית ונעימה לעין. ריהוט רחוב הוא חלק חשוב בכל עיר ובכל פרויקט תכנוני של שטח ציבורי. יש סוגים שונים של ריהוט רחוב כמו שולחן פיקניק או לוח מודעות. אז איך בוחרים ריהוט רחוב?

ריהוט רחוב חיוני -ספסלים

אחד הגורמים שחייבים להיות בכל עיר הוא ספסלי רחוב. הולכי רגל הולכים ברחוב וזקוקים למקום לנוח בו. יש בעיר אזרחים ותיקים, מתעמלים, אימהות עם ילדים כולם זקוקים לספסל לנוח עליו. יש מי שמעדיף ספסל עץ פשוט ויש מי שמעדיף ספסלים מודרניים במגוון עיצובים. יש ספסלים מחומרים שונים יש ממתכת עץ או בטון. כאשר אתם בוחרים ספסל, גם עיצוב מתאים הוא גורם חשוב. אבל הכי חשוב שהספסל יהיה עמיד חזק ויציב לאורך זמן.

 שמשיות סככות והגנה מפני השמש

ריהוט רחוב נוסף שהוא הכרחי אצלנו בישראל הוא סככות ושמשיות. רוב השנה יש כאן שמש חזקה וכל מקום בו אנשים מחכים, שמשיה או סככה יכולים לעזור. אם אתם מעצבים מקום מסוים עם ספסלים חשוב גם שיהיו סככות ושמשיות מעל הספסלים, כדי שיהיה קריר ונעים לשבת על הספסלים.  יש סככות ושמשיות שעשויות מחומרים שונים. יש סככות מעץ שמשיות מעץ או פלסטיק וכמובן פעמים רבות משתמשים בסככות ושמשיות ממתכת כשהיא חזקה ואמינה ועמידה.

בחירת חברה איכותית

כשאתם בוחרים ריהוט רחוב  חשוב לבחור חברה איכותית שעובדת עם מוצרים ברמה גבוהה. חברה איכותית תספק לכם ריהוט רחוב שיחזיק שנים רבות.  האיכות שלו תשמר ויהיה אמין ולא יזדקק לתיקונים. זה נכון גם אם אתם מחפשים לוח מודעות, שולחן פלסטיק. כאשר בוחרים ריהוט רחוב  חשוב שהריהוט יהיה איכותי ועמיד שיהיה עשוי מחומרים חזקים. הרבה לקוחות בוחרים רהוט מפלדה כי זה חומר חזק מאוד. שמחזיק מעמד שנים רבות. שווה לקנות ריהוט איכותי יותר, מאשר לקנות ריהוט לא עמיד שתצטרכו להחליף כל כמה שנים.

 

למידע נוסף >> https://www.hadas-rihut.com/

צרכנות