כל מה שחשוב לדעת על מתיחת פנים

כל מה שחשוב לדעת על מתיחת פנים

כשהאינטרנט עמוס במידע על מתיחת פנים ועל חלופות למתיחת פנים, קשה לפעמים להפריד בין עובדות לבדיות. כדי לעזור לכם למצוא את התשובות המדויקות שאתם מחפשים, הנה תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא, החל מהדרך שבה תוכלו לדעת אם מתיחת פנים יכולה להתאים לכם ועד לדרך הטובה ביותר להשגת תוצאות מתמשכות לטווח הארוך.

האם תרגילי פנים יכולים להשיג תוצאה כמו מתיחת פנים?

לאחרונה, שמענו על תרגילי פנים שונים שיכולים לשפר ולהדק את העור כאילו עברנו מתיחת פנים, בדומה לדרך שבה האימון בחדר הכושר יכול להדק את שרירי הבטן או שרירי הדו-ראשי. למרבה הצער, שני ההליכים הללו אינם זהים.

תנועות הפנים החוזרות ונשנות יכולות דווקא להחמיר את סימני ההזדקנות של העור המתבטאים בקמטים ובעור נפול. למעשה, שום כמות של פעילות פיזית בפנים לא תצליח להעלים את סימני ההזדקנות הנפוצים האלה.

אם הקמטים והעור הנפול הם הבעיות הקוסמטיות העיקריות שלכם, מתיחת פנים או חלופות זעיר-פולשניות אחרות (כמו הזרקות בוטוקס), יהיו כנראה האפשרויות הטובות ביותר שלכם.

איך אדע אם זה הזמן המתאים למתיחת פנים?

אז אם תרגילי פנים לא יעזרו, איך קובעים אם הגיע הזמן להתמסר למתיחת פנים? אם הביטחון העצמי שלכם מושפע ממראה העור הנפול או מהקמטים העמוקים בפנים, או אם נראה לכם שהטיפולים הזעיר-פולשניים לא מביאים את התוצאות המבוקשות, מתיחת פנים עשויה להיות הפתרון היעיל ביותר עבורכם.

אז מתי הגיע הזמן למתיחת פנים? למשל, כשאתם לא אוהבים את מראה הצוואר או את קו הלסת כשאתם מתבוננים במראה. אין כמו ההליך למתיחת פנים לתיקון שרירי עור הפנים והצוואר שהתרפו או להסרת מצבורי השומן מתחת לסנטר, ובלבד שהניתוח מבוצע על ידי רופא מנתח מנוסה בתחום.

כללית, אין הגבלת גיל לביצוע מתיחת פנים. כל עוד הבריאות שלכם תקינה, כמעט כל אחד בכול גיל יכול להימצא כמועמד טוב להליך זה. למעשה, אנשים בריאים ללא מצבים רפואיים שיכולים להפריע להליך ההחלמה מהניתוח, אנשים שלא מעשנים ואנשים שיש להם ציפיות ריאליות לגבי התוצאות הסופיות, עשויים להיות מועמדים טובים להליך ניתוחי זה.

מה מאפיין את תקופת ההתאוששות?

בימים הראשונים שלאחר מתיחת הפנים הימנעו ממאמץ כלשהו ושריינו מישהו שיהיה בסביבתכם ויעזור לכם. תקופת ההחלמה הכללית היא בדרך כלל כעשרה ימים, כשהתפרים מוסרים לרוב לאחר השבוע הראשון.

רוב האנשים חוזרים לעבודה ולפעילויות הרגילות האחרות כשבועיים לאחר הניתוח. כדי להאיץ את תהליך ההחלמה, וודאו שהתזונה שלכם כוללת מזון בריא ומזין, שאתם נחים מספיק ושאתם עוקבים אחר הנחיות ההתאוששות הספציפיות שסיפק לכם המנתח הפלסטי.

כמה זמן יחזיקו מעמד תוצאות מתיחת הפנים?

אף על פי שהמנתח הפלסטי לא יכול להבטיח לכם כמה זמן בדיוק התוצאות יחזיקו מעמד, ברוב המקרים יעברו מספר שנים עד שתצטרכו טיפול נוסף. כדי להאריך עוד יותר את השפעת תוצאות הניתוח, כדאי להתרחק מהשמש, להשתמש בקרם הגנה, לאכול תזונה בריאה, ולהתייעץ עם איש מקצוע לטיפוח העור, כדי לבחור במוצרי הטיפוח המתאימים במיוחד לסוג העור שלכם.

יתכן שתרצו גם לשלב בטיפוח העור השגרתי שלכם כמה טיפולי טיפוח זעיר-פולשניים, כמו אלה המשתמשים בלייזר, כדי להשיג בריאות עור אופטימלית.

איך לבחור את המנתח הפלסטי שלי?

אם הגעתם למסקנה שמתיחת פנים היא ההליך שיכול להתאים לכם, הצעד הראשון הוא לבחור מנתח פלסטי מוסמך ומנוסה. חפשו המלצות באינטרנט, או שאלו אנשים קרובים שעברו הליך שכזה, וקבלו מהם חוות דעת על מנתחים פלסטיים מומחים במתיחת פנים.

זה גם רעיון טוב לקבוע פגישת ייעוץ עם שניים או שלושה מנתחים פלסטיים. פגישה פנים אל פנים תעזור לכם לקבל החלטה סופית לגבי המנתח הטוב ביותר עבורכם.

עצת מומחה